כשחור הניקוז במקלחת מדיף ריח רע, הדבר הראשון שאנו עושים הוא להתקשר לאינסטלטור כדי לוודא מה קורה אצלנו בביוב. אישה שנותרה חסרת אונים מהניסיונות להיפטר מהריחות, הזמינה איש מקצוע וזה חשף את הסיבה הנוראית לריח. היא תיעדה את רגע החשיפה וזכתה ללמעלה מ-20 מיליון צפיות ברשתות החברתיות.

ג'וליה לאנג-מלון, עברה לגור בגולד קוסט שבאוסטרליה עם בעלה וילדיה בשנה שעברה. מאז המעבר, היא נאלצה להתמודד עם ריח נוראי שהגיע מחדר האמבטיה והתפשט בכל הבית מדי יום. למרות שריססה חומרי ניקיון שונים, שפשפה את הקירות ואפילו שפכה אקונומיקה לתוך המקלחון וחור הניקוז והותירה להשרייה של כמעט יום שלם - הריח לא נעלם.

@radhauswife Replying to @ThisIzMe-Peta1979 ♬ original sound - Mrs Lang-Malone

בדלי סיגריות במסגרת המקלחון (צילום: מתוך טיקטוק)
בדלי סיגריות במסגרת המקלחון (צילום: מתוך טיקטוק)

לאחר שהבינה כי משהו מסריח מסתתר בבית - תרתי משמע - בקירות או מתחת לריצוף, החליטה לאנג-מלון להזמין איש מקצוע שיסייע לה בפתרון התעלומה. האינסטלטור שהגיע וגילה כי אין כל בעיה בצנרת הבית, חשף לגמרי במקרה כי מאחורי מסגרת דלתות המקלחון מסתתרים "אלפי" בדלי סיגריות ישנים. מאוחר יותר התברר כי הדיירים הקודמים היו מעשנים בנכס וריח הניקוטין הוטבע בקירות וברחבי הבית.

נדרש צורך לפרק את המקלחון כולו כדי לקבל גישה לבדלי הסיגריות, שאותרו מחלחלים באריחי חדר האמבטיה עקב חור שנוצר ככל הנראה, בתחתית מסילת האלומיניום. האם נדהמה מהיקף הנזק וכינתה זאת "עצלנות" של הדיירים הקודמים. "זה מסריח בטירוף", אמרה ל-Yahoo News. "היינו צריכים להרוס את כל המקלחון והכל כדי להסיר כמה בדלי סיגריות, אבל לא הייתה לנו ברירה".

@radhauswife Replying to @Savvy 🪬 ♬ original sound - Mrs Lang-Malone