אישה בת 39, טענה כי בוקר אחד נמסר לה שבעלה התאבד. היא קיבלה את הבשורה בצער רב והחלה בארגון סידורי הלוויה. אך חודשים לאחר מכן, נדהמה האישה לגלות כי בן זוגה המת - לו עדיין הייתה נשואה כחוק - חי ומתגורר במקסיקו עם המאהבת שלו מזה שש שנים

ברשת החברתית TikTok, חשפה אנסה רוסי מסן דייגו, קליפורניה, את הפרטים: "יכולתי להישבע שהכל היה אמין לגמרי, שוטר התקשר אליי וסיפר לי שהם מצאו את הגופה של בעלי לאחר שהתאבד. אני ומשפחתי התכוננו להלוויה וכולם היו המומים ממה שקרה". היא המשיכה: "אבל עכשיו, אחרי שעברתי חודשים קשים ולא ידעתי איך אני ממשיכה הלאה כי הרגשתי ייסורי מצפון נוראיים על ההתאבדות, לכאורה, גיליתי שכל מה שחשבתי כלל לא נכון".

אנסה רוסי, נותרה המומה שגילתה את האמת (צילום: מתוך טיקטוק)
אנסה רוסי, נותרה המומה שגילתה את האמת (צילום: מתוך טיקטוק)

"יום אחד קיבלתי הודעה פרטית באינסטגרם, שם נכתב לי שלא רק שבעלי חי, אלא שהוא מתגורר במקסיקו עם אישה אחרת, איתה ניהל רומן מאחורי גבי במשך שש שנים", הסבירה רוסי. בתפנית מרגיזה במיוחד, טים בן ה-41, הבעל ה"מת", הגיב להאשמות בסרטון משלו, ובו הכחיש את טענותיה של אשתו החוקית. כדי להוכיח את גרסתה, חשפה רוסי צילומי מסך של הודעות טקסט בינה לבין אימו של טים, לפיהם בעלה איים עליה שיהרוג אותה ואת הכלבים - אך אימו של האיש לא עשתה דבר כדי לסייע למצב. בנוסף, האישה האמינה כי לטים, לאימו ולמאהבת הייתה תכנית משותפת שנבנתה מאחורי גבה.

גולשים רבים שנחשפו לדרמה הוויראלית, יצאו להגנתה של רוסי, כשגולש אחד כתב: "אני מאמין לך לגמרי. אל תתני להם לתת לך הרגשה שאת משוגעת". שניה הגיבה: "את לא צריכה להוכיח שום דבר לאף אחד. אני כל כך מצטערת שאת צריכה לחוות את הסיוט הזה מכל עבר".

טים, הכחיש ואז הודה בחלק מהטענות של אשתו (צילום: מתוך טיקטוק)
טים, הכחיש ואז הודה בחלק מהטענות של אשתו (צילום: מתוך טיקטוק)

אחרי שהבין כי אין לו אפשרות בריחה, טים הודה בסרטון נוסף כי חלק מהטענות של אשתו החוקית הן נכונות. "אני סובל ממאניה דיפרסיה. הייתי צריך לפנות למוסד טיפולי אך לא עשיתי זאת. אני מנסה להיות אדם טוב יותר בכל יום. אני מכור לסמים ולאלכוהול לשעבר אבל אני נקי כבר שלוש שנים וחודש. חלק מהדברים שאנסה אמרה אכן נכונים אבל אני לא שקרן", סיכם.