מרינה בלמשבה, בת 38 מרוסיה, משפיענית פופולרית בטיפים להרזיה, הביאה לעולם שני ילדים, אולגה בת השנתיים ותינוק שרק נולד עם ולדימיר וובה שבירין, כיום בן 23, אותו גידלה מאז שהיה בן שבע. היא הייתה נשואה בעבר לאביו, אלכסיי שבירין בן ה-47, אותו נטשה עבור בנו.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אלכסיי, בעלה לשעבר, האשים אותה כי "פיתתה" את וובה לאחר שחזר הביתה מהאוניברסיטה. הוא חשף במרירות: "לא הייתה לבן שלי חברה לפניה. הם לא התביישו לקיים יחסי מין בזמן שהייתי בבית. הייתי מוכן לסלוח לה על בגידה, אבל רק אם לא היה מדובר בבן שלי. היא רצה למיטה שלו מחדר השינה שלנו כשישנתי, ואחרי זה היא חזרה ושכבה איתי במיטה כאילו שלא קרה כלום".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

בלמשבה, לעומת זאת, טענה כי נישואיה הקודמים לא היו "הצלחה מסחררת". היא סיפרה ל-600 אלף עוקביה ברשתות החברתיות: "האם התחרטתי שהרסתי את המשפחה? כן ולא. האם אני רוצה לחזור לאלכסיי כיום? לא. אני אל כועסת עליו ואין לי טינה כלפיו. היום אני נשואה באושר, עברתי לעיר גדולה יותר ואני אוהבת ונאהבת".

לאחר שחשפה את מערכת היחסים שלה עם בנה החורג לשעבר, היא אמרה: "כל כך הרבה אנשים אומרים לי שאני צריכה להיראות בהתאם לגילו הצעיר, אם זה להתאפר יותר ולשים ריסים מלאכותיים". בלמשבה סיכמה: אבל זה כל היופי שבדבר - הוא התאהב בי עם כל הצלקות, הצלוליט והאישיות שלי. אני לא רוצה לשנות דבר בעצמי".