אדם שיצא לרכיבה, לא דמיין שיסיים את היום בבית החולים ויבלה שם כשלושה שבועות, עד שלבסוף לא יצא משם בחיים. אחותו של הקורבן: "מישהו יכול היה להציל את אחי".

ולדונילטון דה אנדרדה רייס בן ה-43, הוביל קבוצה של רוכבי אופניים ליד חוף פונטה נגרה, מנאוס, ברזיל, כאשר דבורה עפה לעברו ונכנסה לתוך פיו. כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי הדבר הוביל לתגובה אלרגית קשה אשר למרבה הצער, הובילה למוות מוחי בסופו של דבר. הקורבן היה בעיצומו של אימון רכיבה ב-2 במרץ כשהאירוע התרחש, והפרמדיקים שהגיעו למקום קבעו את מותו בבית החולים, 21 ימים לאחר מכן.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"היה חלון זמן קצר מאוד בו ניתן היה להציל את ולדונילטון", הסבירה אחותו, רוזילין רייס. "אם הוא היה מקבל חמצן וטיפול רפואי תוך שלוש דקות מרגע העקיצה, הוא היה חי עכשיו". אך הצוותים הרפואיים דיווחו כי מסע הרכיבה של הקבוצה היה למרחק רב מכדי ששירותי חירום יספיקו להגיע למקום תוך פחות משלוש דקות. עוד טענה האחות כי בן ה-43 נאבק לנשום במשך 20 דקות עד הרגע שהצוותים הגיעו.

לדבריה, מאחר ולא היה כל בית חולים באזור, מי שהגיע למקום האירוע היה צוות כיבוי אש מתחנה שהייתה בקרבת מקום, כשהוא מונה רופא תורן. "הם הצליחו להחיות אותו ולשמור עליו בחיים עד שהפרמדיקים הגיעו והובילו אותו למרפאה לרפואה דחופה במרחק של חמישה קילומטרים משם", סיפרה. לאחר מכן הוא הועבר לבית חולים והוכנס לטיפול נמרץ, אך למרבה הצער, ב-23 במרץ הצוותים הרפואיים קבעו את מותו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"הרופאים אמרו לנו שהמוח יכול לשרוד עד שלוש דקות ללא חמצן", אמרה רוזלין. "אם הוא רק היה מקבל טיפול הולם, מרופא, כבאי, או ממרפאה - מישהו יכול היה להציל את אחי. אבל עבר יותר מדי זמן והוא לא עמד בזה", סיכמה. המשפחה קראה לנקוט באמצעי זהירות כדי להימנע מתאונות מסוג זה לחזור על עצמן.