חוסה נולאסקו בן ה-50 ואשתו ירידיאנה בסריל בת ה-39, בילו בטיול בכדור פורח יחד עם בתם בת ה-13 רג'ינה איצאני. המשפחה חגגה את יום הולדתה של האם, אך למרבה הצער, עלה לפתע הכדור הפורח בלהבות וכתוצאה מכך נגרם אסון.

השריפה פרצה בסביבות השעה 8:00 מעל אתר ההריסות הטרום-היספאני של טאוטיהואקאן, צפונית למקסיקו סיטי ביום ראשון בבוקר. על פי ההערכות, נולאסקו ובסריל נהרגו והותירו מאחוריהם את בתם, איצאני, שדווח כי קפצה באומץ כשברחה מהאש אל הקרקע. צפו בתיעוד:

הצעירה מאושפזת כעת בבית חולים מקומי כשהיא סובלת מכוויות מדרגה שנייה וידה שבורה בעקבות הנפילה אך מצבה יציב. תמונה של המשפחה חוגגת את יום הולדתה של בסריל, צולמה רגעים לפני שאירע האסון. ריינה גלוריה, סבתה של איצאני, אמרה לעיתונות המקומית שהמתבגרת טרם עודכנה כי הוריה נפטרו. "היום העצוב הזה היה יום הולדתה של בתי, ירידיאנה. הם תכננו את הטיסה בכדור פורח כהפתעה עבורה".

חקירת הטרגדיה נמשכת. מדיווחים ראשוניים נמסר כי יכול להיות שהתקרית קשורה לתקלה במערכת אחסון הדלק. פקידי העירייה בקרוג'ימלפה דה מורלוס, מערב למקסיקו סיטי ממנה הגיעה המשפחה, מסרו: "אנו שולחים את תנחומינו למשפחה ולחברים. אנו מאחלים לרג'ינה החלמה מהירה".