צעיר מבית ספר תיכון ביוסטון, ארה"ב, היכה באלימות מורה וזאת לאחר שזה החרים את הטלפון הסלולרי שלו. תיעוד של הרגע הקשה לצפייה, הועלה לרשתות החברתיות והסעיר את הגולשים באינטרנט.

הקליפ הוויראלי בן 12 השניות שהועלה לראשונה לטוויטר, הציג את התלמיד הנסער כשהוא נצמד למורה המחנך ומבקש ממנו שוב ושוב את מכשיר הטלפון האישי שלו. "תן לי את הטלפון! אמרתי לך לתת לי את הטלפון שלי", נשמע בן ה-15 דורש בקול מאיים. המורה נראה עונה לו בשלווה: "לך בבקשה לשבת", רגע לפני שהנער נסוג לאחור ובאופן מפתיע ומזעזע, מכה את האיש המבוגר בפניו וכמעט מפיל אותו מרגליו.

ברקע נשמעו צרחות אימה של תלמידים אחרים שנכחו במקום. התקרית התרחשה בבית הספר התיכון "למאר" ביוסטון, שם מנהלת בית הספר, ריטה גרייבס, שלחה מכתב למשפחות התלמידים ובו נכתב שהתנהגות מסוג זה לא תעבור בשתיקה, כך לפי KHOU 11.

תקיפה מזעזעת וקשה לצפייה (צילום: צילום מתוך טוויטר)
תקיפה מזעזעת וקשה לצפייה (צילום: צילום מתוך טוויטר)

"אנחנו לא נסבול התנהגות מסוג זה בבית ספרנו. בטיחותם של תלמידנו ושל אנשי הצוות היא בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו נבחן את הגורם למעשה ונמצא דרכים למנוע התרחשויות כאלו בעתיד", כתבה המנהלת. זף קאפו, נשיא איגוד פדרציית המורים האמריקאית של טקסס, אמר: "התלמיד הזה עזה טעות עצומה. בכל אופן, אין סיכוי שהוא יחזור לבית הספר. אנו לא נסבול תקיפות של אנשי צוות".