גניקולוג מהונדורס, הפך לאחרונה לוויראלי במיוחד ברשתות החברתיות, וזאת לאחר ששיתף עם 386 אלף העוקבים שלו את המקרים החריגים והמזעזעים ביותר שקרו במרפאתו. לאחרונה, הוא חשף מקרה ב"רמה אחרת לגמרי".

ד"ר מרקו קאליקס, רופא נשים מומחה, סיפר כיצד מטופלת שהגיעה למרפאתו, "הייתה נסערת במיוחד וסבלה מחוסר מנוחה". היא הסבירה לו כי התקשתה לישון בגלל "משהו מוזר" באיבר המין שלה. בבדיקה שנערכה לאחר מכן, גילה הגניקולוג ממצא מזעזע שגרם לאי הנוחות של האישה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הזדעזע ממה שגילה בבדיקה גניקולוגית שביצע במטופלת (צילום: מתוך טיקטוק)
הזדעזע ממה שגילה בבדיקה גניקולוגית שביצע במטופלת (צילום: מתוך טיקטוק)

@drcalix.hn #vph #crioterapia #papanicolau #drmarcocalix ♬ Stereo Love Viraaal (Remix) - DJ MONA LISA

"כשנעזרתי בספקולום (מכשיר המרווח את דפנות הנרתיק כך שהרופא יוכל לראות את דפנותיו ואת צוואר הרחם), יכולתי לראות שמדובר בחרק כלשהו", סיפר הרופא המזועזע. "למעשה, כשניסיתי להוציא אותו החוצה גיליתי שמדובר בג'וק". לטענתו של קאליקס, הוא כבר גילה כל דבר אפשרי בבדיקות גניקולוגיות, מקונדומים ועד צעצועי מין מאולתרים - אך הוא עדיין לא הצליח להבין כיצד התיקן, שהיה מת כמובן, הגיע לאיבר הרבייה של המטופלת.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אותר בבדיקה גניקולוגית (צילום: אינג'אימג')
אותר בבדיקה גניקולוגית (צילום: אינג'אימג')

הגניקולוג לא פירט האם האישה סבלה מפציעה כלשהי או האם נזקקה לטיפול בעקבות החוויה הטראומתית. למרבה המזל, קאליקס חילץ את היצור בזמן, שכן הוא עלול היה לגרום לזיהום, נזק לרקמות וסיבוכים אחרים.