לפי ה-South China Morning Post, גבר בילה 21 שעות כשהוא על ברכיו בגשם מחוץ למשרדה של בת זוגו לשעבר בזמן שהוא מתחנן בפניה שתחזור אליו

תמונות וסרטונים של התקרית עוררו סערה ברשתות החברתיות בסין, כאשר רבים טענו כי מעשיו של האיש הנם "דגל אדום". לפי הדיווחים, האיש כרע ברך בכניסה לבניין בדאז'ו במשך 21 שעות, מהשעה 13:00 ב-28 במרץ, עד השעה 10:00 בבוקר ביום שלמחרת כשהוא נאבק בגשם ובקור כשבידו זר פרחים - מחכה שהאקסית תשנה את דעתה.

בינתיים, מקומיים התאספו סביבו ודחקו בו לוותר על מאמציו, כך דיווח כלי התקשורת Jiupai News. "רבים מאתנו ניסו לשכנע אותו לעזוב, שאין צורך להמשיך לכרוע ברך. החברה לא מוכנה לרדת ואתה עדיין כאן", סיפר אחד מתושבי האזור לתקשורת המקומית. למרות ה"מחאה" של אותו האיש, חברתו לשעבר לא הופיעה.

המקרה משך לא מעט תשומת לב, עד שאפילו המשטרה המקומית הגיע לאזור וביקשה מהאיש לעזוב. עם זאת, הוא לא נרתע ושאל את המשטרה "האם זה לא חוקי לכרוע ברך? אם זה חוקי, בבקשה הניחו לי לנפשי". השוטר דיווח כי חברתו לשעבר נפרדה ממנו מספר ימים קודם לכן. האיש עזב לבסוף בבוקר ה-29 במרץ בשעה 10:00, לאחר שלא יכול היה לסבול את הקור יותר.