אישה ותינוקה שנולד שניות קודם לכן, תועדו על ידי עוברי אורח בסן פרנסיסקו, קליפורניה, ארה"ב, בשבוע שעבר, כך דיווח ה-San Francisco Standard. בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, נראתה האם הטרייה שוכבת על צדה כשמכנסיה מופשלים חלקית, בזמן שהעולל שרק יצא לאוויר העולם, שוכב גם הוא על המדרכה.

עובר אורח שעצר כדי לסייע ליולדת, תועד כשהוא כורע ברך לצידה ומנסה להרגיע אותה: "את תהיי בסדר, פשוט תירגעי, בסדר?", אמר והבטיח לה שהאמבולנס בדרך, תוך שהיא מנסה לאסוף את התינוק לזרועותיה. מאוחר יותר האם והתינוק הופנו לבית החולים במצב יציב, ולשניהם הוענק טיפול ראוי. צפו בתיעוד:

עד שהיה במקום סיפר ל-The Post כי הלידה התרחשה רק שתי דקות הליכה מכיכר יוניון הפופולרית בעיר. לפי ציוץ נוסף שפורסם בטוויטר, אותו עד טען כי ראה את האישה נוטלת סמים לא חוקיים דקות לפני הלידה. אמנם לא ברור האם האם הטרייה אכן הייתה תחת השפעת סמים באותו הזמן, אך התיעוד "קורע הלב" עורר זעם רב מצד הגולשים במדיה החברתית, שהתרגשו מהתיעוד המזעזע.

גולש אחד כתב: "זה עשה אותי עצוב. פתאום אני מבין כמה אנחנו צריכים להיות יותר רגישים אחד כלפי השני, אנחנו יכולים להפוך את העולם הזה ליפה יותר". שני כתב: "תינוק קטן ומסכן. אני מקווה שגם הוא וגם האם יקבלו את העזרה שהם צריכים".