בת 19 נעצרה לאחר שסרטונים שלה מקיימת יחסי מין עם הכלב שלה הופצו ברחבי הרשת והגיעו לידי המשטרה המקומית. כעת, היא שוהה במעצר וממתינה לדיון בעניינה, שם עשויות להיגזר עליה עד 10 שנות מאסר.

דניס פרייז'ר בת ה-19 ממיסיסיפי, ארה"ב, הואשמה בהפצת סרטון בעל תוכן מיני עם בעל חיים באפליקציית הסנאפצ'אט בחודש פברואר השנה. בתיעוד, נראתה הצעירה מקיימת יחסי מין עם כלב שהיה בחזקתה, והיא עומדת כעת בפני עונש מאסר, כך דיווח ה"מירור".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בדו"ח המעצר נכתב: "פרייז'ר הודתה כי היא זו שמצולמת בסרטונים, אך הסבירה כי הוכרחה לעשות זאת". חוקר מחלקת השריף של מחוז ג'ונס (JCSD), סמל ג'יי.די קרטר, אמר: "אין ראיות לטענה זו אך אנו נחקור את הנסיבות". שני כלבים, כשאחד מהם רועה גרמני אשר הופיע בתיעוד, אותו תיראה כ"כלב שירות", נמצאו בביתה של בת ה-19 בעת שנעצרה. שני הכלבים הוחרמו והועברו לבית החולים לחיות בלורל.

בחקירה, טענה הצעירה כי איימו עליה וכי משלמים לה כדי לקיים יחסי מין עם חיית המחמד. קרטר, ממחלקת השריף של מחוז ג'ונס, אמר: "ב-17 שנותיי כעובד אכיפת החוק, זהו אחד המקרים המטרידים ביותר שחקרתי אי פעם. JCSD מחזיק בכמה סרטונים גרפיים עד כדי כך שאיננו רשאים לשחרר אותם אפילו לדון בתוכן מסוים. החקירה בתיק זה רחוקה מלהסתיים". הוא הוסיף: "מעולם לא עסקנו בתיק מסוג זה בעבר". פרייז'ר נמצאת כעת במעצר והיא צפויה לשאת בעונש של עד 10 שנות מאסר.

פרייז'ר, עשויות להיגזר עליה עד 10 שנות מאסר (צילום: מתוך פייסבוק)
פרייז'ר, עשויות להיגזר עליה עד 10 שנות מאסר (צילום: מתוך פייסבוק)