צעירה בת 18 מהודו, נאלצה לעבור ניתוח חירום לאחר שבלעה את טלפון הנייד שלה במהלך ויכוח עם אחיה. "המחלוקת בין האחים הובילה לתפנית באירוע", אמר הרופא המטפל שהיה מעורב בניתוח ל-Times of India. הריב המשפחתי התרחש ביום שישי שעבר במחוז באהינד במאדהיה פרדש.

על פי הדיווחים, האח והאחות רבו על הטלפון הסלולרי כאשר הנערה החליטה לסיים את הקטטה בצורה מוזרה למדי - על ידי בליעת מכשיר הנייד כאמור. "כשהמזג התלקח במהלך הוויכוח בין השניים, בת ה-18 נקטה בצעד אימפולסיבי ובלעה את הסלולרי", תיאר הדוקטור ההמום.

זמן קצר לאחר מכן, הצעירה החלה לסבול מכאבי בטן עזים ומהקאות מתמשכות, מה שגרם לבני המשפחה המודאגים להסיע אותה לבית החולים ג'יה ארוגיה בעיר גוואליור. עם הגעתה לחדר המיון, הצוותים ערכו לה סדרת בדיקות שכללה בדיקת CT, צילום רנטגן ואולטרסאונד. מהבדיקות נקבע כי אין אפשרות לחלץ את המכשיר הסלולרי בשיטות שאינן פולשניות, ולכן ניתוח היה האפשרות היחידה של המטופלת.

למרבה המזל, לאחר הליך כירורגי שארך כשעתיים, הצליח הצוות הרפואי לחלץ את הטלפון הנייד מגופה של הצעירה, כך לדבריו של המנתח הראשי, ד"ר נוין קושווה. לפי הדיווחים, מצבה של בת ה-18 יציב, היא נזקקה לעשרה תפרים בלבד והיא צפויה להשתחרר לביתה בקרוב. הד"ר סיפר כי זו הפעם הראשונה שהוא נתקל במקרה כזה במהלך 20 שנותיו כמנתח, ולאור התקרית המשונה, הוא עודד את ההורים לנקוט במשנה זהירות.