גבר מסידני, אוסטרליה, זייף את חטיפתה של בת זוגו התמימה במהלך טיול בלבנון שסועת המלחמה, רגע לפני שהציע לה נישואין - באחת מההצעות המוזרות ביותר שכמעט והסתיימו ב"לא".

לפני מספר ימים, הועלה לרשת החברתית TikTok סרטון של ההצעה המפתיעה תחת הכותרת: "צפו איך אחי החליט להציע נישואין בלבנון". בקליפ, ניתן לראות את ונסה מוג'אלי, בת הזוג, שותה קפה בנחת במושב האחורי של המכונית בה נסעה בצפון מערב לבנון, יחד עם אחותה. לפתע, נראה כי מספר חיילים חמושים עוצרים את רכבן ומוציאים אותן מהרכב כשהן מפוחדות וצורחות. "לא, בבקשה! אני לא הולכת איתם! אני אתן להם מה שהם רוצים אבל שיעזבו אותי", נשמעה מוג'אלי אומרת. צפו בהצעה הדרמטית:

אחת ההצעות הטראומטיות שתראו (צילום: מתוך טיקטוק)

הסצנה הכאוטית התפתחה כאשר ה"חוטפים" הכניסו את הצעירה לתוך רכבם וכיסו את עיניה, תוך שהיא מתחננת אליהם שיניחו לה. מוג'אלי המפוחדת הייתה בטוחה שהיא מוחזקת כבת ערובה ולא ידעה מה יעלה בגורלה. לאחר נסיעה שארכה כמה דקות, היא הורדה מהמכונית כשעיניה עדיין מכוסות, והיא נשמעת שואלת בבכי: "מה קורה?" - שניות לפני שהסירה את כיסוי העיניים, והאדם הראשון בו הבחינה היה בן זוגה. לפתע מוזיקה החלה להתנגן, וכל חבריה ובני משפחתה הופיעו. מוג'אלי פרצה בבכי כשהבינה שריזק, בן זוגה מזה עשר שנים, עומד מולה כשהוא אוחז בזר פרחים גדול, שניות בודדות לפני שכרע ברך והציע לה נישואין.

אחת ההצעות הטראומטיות שתראו (צילום: מתוך טיקטוק)
אחת ההצעות הטראומטיות שתראו (צילום: מתוך טיקטוק)

בת הזוג המבוהלת, שהבינה כי הכל היה מבוים, תועדה בוכה וצוחקת בו-זמנית כשהיא אומרת "כן" לאהובה. מאוחר יותר היא פרסמה תמונות של ההצעה בעמוד הפייסבוק שלה, וזאת מבלי להזכיר את החטיפה המזויפת. חבריו של ריזק חשפו כי התכנון הכולל של הסצנה ארך כשלושה חודשים. גולשים רבים ברשתות החברתיות נותרו בהלם מהאומץ ומהעובדה שהצעירה הסכימה להינשא לבן זוג שהפך חוויה חלומית לטראומטית במיוחד. "הייתי אומרת לו לא!", כתבה גולשת אחת. שני שאל: "וואו, איך חשבת על זה? צריך הרבה אומץ".