נער שיצא מביתו בשעת לילה מאוחרת, היה בדרכו לפגוש את אחיו הקטן בבית של חבר. אך למרבה הצער, הצעיר טעה בכתובת ונקלע לסיטואציה מזעזעת - בה בעל הבית בכתובת השגויה, ירה בו בראשו לאחר שצלצל בפעמון הבית.

ראלף יארל בן ה-16, היה אמור לאסוף את אחיו הצעיר מבית חברו בקנזס סיטי, מיזורי, ארה"ב, ביום חמישי בלילה בסביבות השעה 22:30 מרחוב N.E 115. אך לגמרי בטעות, הגיע הנער לרחוב N.E.A 115 ונורה בראשו על ידי הדייר לאחר שצלצל בפעמון. כך נמסר מהמשטרה המקומית ל-New York Post.

יראל הובהל לבית החולים המקומי, לשם הוא הגיע כשהוא בסכנת חיים כתוצאה מהירי. בעל הבית שירה בקטין, נלקח למעצר אך שוחרר לאחר 24 שעות. מפקדת משטרת קנזס סיטי, סטייסי גרייבס, אמרה כי משרד התובע של מחוז קליי יחקור את הנסיבות בזמן שצוותים המשטרתיים יאספו ראיות. "ברגע שנסיים לעשות את הבדיקות שלנו, הנסיבות יוצגו בפני התובעים במחוז קליי". לדבריה, מדובר במקרה של טעות בזיהוי.

דודתו של בן ה-16, פיית' ספומור, אמרה כי הנער היה בדרכו לבית שנמצא במרחק של רחוב אחד משם, אך טעה בכתובת, מה שכמעט הביא למותו. ראש עיריית קנזס סיטי, קווינטון לוקאס, אמר: "המקרה זוכה למלוא תשומת הלב של משטרת קנזס סיטי". עורך דין לזכויות האזרח, בן קרומפ, אמר ל-Kansas City Star כי יש להאשים את בעל הבית היורה. "אתה לא יכול פשוט לירות באנשים מבלי שיש הצדקה לכך כשמישהו מגיע ודופק על דלת ביתך. דפיקה על הדלת אינה הצדקה לירי", מסר בראיון.

עד כה, הנער יצא מכלל סכנה ביום ראשון (אתמול) אך הוא עדיין מתאושש בבית החולים ומצבו מוגדר יציב.