מצלמות אבטחה המותקנות בביתה של אישה המתגוררת באיווה, ארה"ב, תיעדו את כדן אבימנה בן ה-23, כשהוא פורץ לביתה בשעת לילה מאוחרת ב-1 באפריל ולא ממהר לעזוב, כך דיווח ה-Law&Crime. בסרטון, ניתן לראות את התנהגותו המשונה, כשהוא נעמד במרכז הסלון ובוהה בדיירת שישנה באותה העת על הספה.

רגעים בודדים לאחר מכן, הוא נראה מתכופף ואף נצמד לפניה של האישה, עד שבשלב מסוים הוא החל לאסוף את הנעליים שלה שהיו מפוזרות בכל חלל הבית והניח אותן בסמוך אליה. במהלך הביקור המוזר, האיש אף לקח לעצמו משקה והשתמש בשירותים, כך חשף ה-KCCI. לאחר מכן, הוא מצא זוג גרביים, גרב אותן וכמעט והספיק לעזוב את המקום מבלי להיתפס.

בשלב מסוים, בן ה-23 נתקל ברהיט והעיר את הדיירת המבוהלת, ששאלה אותו מי הוא. "היא החלה לצרוח והפולש ברח במהרה מביתה", כך מסר קורי שנדן, סמ"ר המשטרה המקומית ל-New York Post. האישה הזעיקה את המשטרה והצוותים הספיקו לתפוס את הצעיר בזמן. החשוד הואשם בהסגת גבול, סיפר שנדן והסביר כי לא הוגש כתב אישום נגדו מאחר ולא ביצע כל פשע מסוג גניבה.

התבונן בה בזמן שישנה (צילום: מתוך יוטיוב)
התבונן בה בזמן שישנה (צילום: מתוך יוטיוב)

האישה כינתה את התקרית "מצמררת" וטענה בראיון ל-Law&Crime כי היא לא שמעה את אבימנה נכנס מאחר והיא ישנה עם טלוויזיה דולקת וככל הנראה ששכחה לנעול את הדלת באותו הערב. בנוסף, היא חשפה כי היא מתקשה כעת לישון בעקבות התקרית. "אני כל הזמן מתעוררת בלילה ומסתכלת סביבי לראות אם יש מישהו בבית", סיפרה.