כוכב TikTok בן 26, הפך לוויראלי ברשת החברתית לאחר שטען כי הוא יודע מה מסתתר מאחורי הצ'יפס האהוב בעולם והסביר כי ישנו מרכיב שלא כולם ישמחו לדעת שהם צורכים אותו. "אז למה הצ'יפס של מקדונלד'ס טעים כל כך? יש לי חדשות רעות לצמחונים שבינינו", אמר בסרטון. הוא המשיך: "אני חושב שיש לי מידע שהרבה אנשים היו רוצים לדעת. אז לידיעתכם: מקדונלד'ס מטגנת את הצ'יפס שלה עם תערובת שמנים המכילה טעמי בקר טבעיים".

באתר האינטרנט של רשת הג'אנק פוד, הסבירה מקדונלד'ס שכאשר: "העובדים מטגנים את הצ'יפס, הם משתמשים בתערובת שמנים המכילה טעם של בקר. טעם בקר מורכב מחיטה שעברה הידרוליזה", המשמעות היא ש"טעם בקר טבעי" אינו בהכרח מיוצר מבשר בקר, כך דיווח ה-Eater בשנת 2015. בנוסף, דווח כי "טעם בקר" עשוי מחומצות אמינו, כמה סוכרים, חומצת לימון ותוספי לחות.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

צ'יפס (צילום: אינגאימג')
צ'יפס (צילום: אינגאימג')

לפני שנות ה-90, הצ'יפס טוגן במיכל שמן אליו הוסיפו שומן בקר שהעניק לתפוחי האדמה את הטעם הייחודי והעמיס עליו שומן רווי. ב-1990, לאחר מחלוקת שהתעוררה בנושא, רשת המזון המהיר עברה לשימוש בשמן רגיל וטהור לטיגון אך הלקוחות השתוקקו לאותו טעם ייחודי. כדי לתת מענה לכלל לקוחות הרשת, נולד "הטעם הטבעי".

בתגובות לסרטון שהעלה כוכב הרשת, כתב גולש אחד: "זו נחשבת מנה צמחונית לכל דבר. הטעמים הם מלאכותיים לגמרי". שני הגיב: "החיים קצרים. תהנו מהצ'יפס".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

מה יש בו שהוא כל כך טעים? צ'יפס של מקדונלד'ס (צילום: אינג'אימג')
מה יש בו שהוא כל כך טעים? צ'יפס של מקדונלד'ס (צילום: אינג'אימג')