הזוכה, גבר בשנות ה 60 לחייו, מתגורר באזור המרכז ועוסק בתחום הבריאות, כך סיפר לאנשי מפעל הפיס בהתרגשות רבה. "מזה מספר שנים, אני וחבר טוב שלי שולחים טופס עם אותם מספרים קבועים. המזל האיר לנו פנים לא פעם - אלא פעמיים, כשהצלחנו לנחש חמישה מספרים עם המספר החזק, וזכינו בפרס השלישי. לאחר שזכינו פעמיים, חשבנו שאולי כדאי להחליף את המספרים שבטופס, כי הקודמים כבר 'הוכיחו את עצמם'. וכך קרה, אחת הטבלאות עם המספרים החדשים ששלחנו היא זו שהביאה לנו את הזכייה המטורפת הזו", אמר הזוכה המאושר.

הזוכה שיתף את אנשי מפעל הפיס ברגעים שעברו עליו עם כשגילה על הזכייה" "יש לי הרגל, קצת מוזר אני מודה, לקום באמצע הלילה או בשעת הבוקר המאוד מוקדמת ולבדוק אם הטופס זכה, ואם כן – בכמה זכה. וכך קרה גם הפעם שהתעוררתי לפנות בוקר,  סרקתי את הטופס באפליקציה של מפעל הפיס ופתאום אני רואה - הודעת זכייה על סך 23 מיליון שקלים! הייתי בהלם מוחלט, והמשכתי לסרוק עוד 5 - 6 פעמים כדי לוודא שלא מדובר בטעות. כשסיימתי לסרוק, התחלתי לבדוק ידנית את המספרים כדי לוודא שאין שום טעות או פספוס כלשהו. יצאתי מהחדר שינה למטבח, הייתי חייב לשתות מים ולעכל מה בדיוק קרה הרגע. הערתי את אשתי ובישרתי לה שזכינו. היא הייתה סקפטית כמוני וביקשה לבדוק את הטופס בעצמה. רק אחרי שהיא ווידאה שאכן הטופס מכיל שישה מספרים ואת המספר החזק שעלו בגורל, התחלנו להתרגש ולשמוח. באותו הרגע, הרגשתי שזה בדיוק הזמן להתקשר לחבר שלי ולעדכן אותו".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

טופס זוכה, אילוסטרציה (צילום: מפעל הפיס)
טופס זוכה, אילוסטרציה (צילום: מפעל הפיס)

ואכן, בשעה מאוד לא שגרתית, התקשר הזוכה לשותפו לזכייה: "הוא היה מאוד מופתע לקבל שיחת טלפון בשעה כזאת וחשש תחילה שקרה משהו רע. הדבר הראשון שאמרתי לו היה: 'תירגע, הכל טוב. אפילו יותר מדי טוב'. הודעתי לו שהטופס זכה, ולא סתם זכה – אלא בפרס הראשון. הוא היה המום לחלוטין. באותו רגע הודעתי לו שאשתי ואני כבר בדרך אליו. וכך היה, חגגנו כולנו יחדיו בהרמת כוסית יין. השתדלנו לא לעשות רעש וחלילה להעיר את השכנים. היינו כל כך מרוגשים כולנו. לא קל להתאפק כשקורה דבר כזה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

כשנשאל מה בכוונתו לעשות עם כספי הזכייה, ענה: "הכל כל כך טרי. לא ממש החלטתי מה לעשות עם הכסף, ולמעשה מלבד אשתי והחבר שלי אף אחד עוד לא יודע על כך. אני חושב שכך גם נכון להשאיר את זה. אני אדם צנוע ואשאר כזה תמיד. נקבל בהמשך החלטה מושכלת שתאפשר לנו בעיקר לסייע לילדינו האהובים. יש עוד הרבה על מה לחשוב. מבית מפעל הפיס אני ואשתי מתכוונים ללכת לשבת בניחותא בבית קפה ולהתחיל פרק חדש ומרגש בחיינו המשותפים".