ילדה בת שנתיים בלבד מטולוז, צרפת, הצליחה לטפס לארון התרופות של אימה, ובזמן שחיטטה בו מצאה כדור מסוג אקסטזי - סם פסיכואקטיבי שהשפעותיו דומות לסמי הזיה וסמים ממריצים - והחדירה אותו לתוך אפה. לפי הדיווחים, האם אלמונית הבחינה לפתע בבתה כשהיא משחקת באריזות התרופות, עד ששמה לב כי ישנה טבליה בתוך האף של הפעוטה.

האימא המבולבלת ניסתה לחלץ את הכדור מתוך אפה של בת השנתיים אך הצליחה להסיר רק חלק ממנו. היא הזעיקה את שירותי החירום והודיעה להם כי בתה הכניסה לתוך האף כדור אקסטזי. לפי הדיווחים, פרמדיקים שהגיעו לדירתה של האם פינו את הפעוטה לבית החולים האוניברסיטאי הוספיטלייר דה טולוז (CHU), שם הבחינו הרופאים כי היא חסרת מנוחה ונסערת כששאריות הטבליה באפה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בת שנתיים הגיע לארון התרופות של אמה ודחפה כדור אקסטזי לתוך האף (צילום: אינג'אימג')
בת שנתיים הגיע לארון התרופות של אמה ודחפה כדור אקסטזי לתוך האף (צילום: אינג'אימג')

בינתיים, בדיקות שנערכו לה קבעו כי קצב פעימות ליבה עמד על 148 פעימות לדקה, כשהקצב הנורמלי לגילה הוא 80-130 פעימות לדקה, היא אובחנה עם לחץ דם גבוה ואישונים מורחבים והועברה למחלקה לטיפול נמרץ לילדים. למרבה המזל, לאחר שקיבלה מספר תרופות, לחץ הדם של בת השנתיים החל לרדת ואישוניה חזרו למצבם הטבעי.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

למחרת בבוקר, לחץ הדם של הבת התייצב לחלוטין והיא שוחררה לביתה מספר שעות לאחר מכן. בנוסף, האם נחשבת כעת ללא כשירה לטפל בבתה ובהתאם לחוק הצרפתי להגנת הילד, בית המשפט לקח ממנה את האפוטרופסות והעביר את הפעוטה להשגחה של סבתה מצד אביה.