בעלת בית מבריסביין, אוסטרליה, הזמינה שרברב כדי שייתקן סתימה בשירותים ובמקלחת בביתה, וזאת לאחר שקיבלה עליו המלצה מחבר. היא הותירה לאיש לעשות את עבודתו ויצאה לחצר הבית. בינתיים, בתיעוד ממצלמות האבטחה שמותקנות בביתה, היא גילתה כי האיש חיטט במגירות חדר השינה שלה ובמטבח.

בעוד שהוא מפשפש בין כלי המטבח, איתר האינסטלטור מערוך ולקח אותו עמו לשירותים, כשלאחר מכן טען כי נעזר בו כדי לתקן את אחת הבעיות. כמה דקות מאוחר יותר, הוא נראה מחזיר את הכלי למקום בו מצא אותו, ולדבריה של הדיירת, המערוך כלל לא נשטף. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

היא סיפרה ל-News 9: "אין לי מושג מה הוא עשה עם המערוך מאחר ואין לי מצלמות בחדר השירותים. אני מוטרדת מהעניין הזה ובעיקר בגלל נושא ההיגיינה. מי יודע לכמה אנשים הוא עשה את זה?". בנוסף לכך, היא טענה כי זוג עגילים שהיו באחת המגירות בחדר השינה שלה - נעלמו. היא הוסיפה: "מגירות בחדר השינה הן אישיות ביותר, ויש מצלמה משהו כמו חצי מטר ממנו. אין סיכוי שהוא לא שם לב אליה". היא חשפה כי לאחר שגילתה על המעשים, היא שלחה מייל לשרברב בטענה שעליו לקנות לה מערוך חדש.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

השניות הבודדות שתועד בחדר השירותים כשהמערוך בידו (צילום: מתוך פייסבוק)
השניות הבודדות שתועד בחדר השירותים כשהמערוך בידו (צילום: מתוך פייסבוק)

בנוסף, היא דיווחה למשטרה על מעשיו, ומשטרת קווינסלנד מסרה ל- News 9: "ב-1 במרץ בין השעות 9:15 ל-9:45 בבוקר, צ'רמסייד ווסט בן ה-50 הגיע לביתה של הימלטון כדי לבצע עבודות תחזוקה. בעודו בדירתה, נטען כי גנב זוג עגילים". לפי הדיווחים, האינסטלטור מכחיש את המיוחס לו והוא יופיע בבית המשפט בבריסביין ב-3 במאי.