עיכבו 300 נוסעים: דרשו שדרוג בחינם למחלקה ראשונה לבנם הפעוט - ואז קרה הגרוע מכל

זוג הורים שהזמין שני כרטיסים למחלקה הראשונה במטוס, השאירו את בנם לשבת במחלקת התיירים. אך כשזה התחיל לבכות, הם דרשו שישדרגו גם אותו למחלקה הראשונה, וכשהצוות סירב לדרישה, התחילה הדרמה

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מחלקה ראשונה, אילוסטרציה
מחלקה ראשונה, אילוסטרציה | צילום: אינג'אימג'

האב הזועם, דרש מהצוות להעביר את הילד למחלקה הראשונה ללא תוספת תשלום, בטענה שהוא שילם על שני כרטיסים למחלקה הראשונה ולכן מגיע לו כרטיס שלישי בחינם. הוא צעק על הנוסעים והצוות וסירב לקבל את הסבריהם שאין באפשרותם לתת לו שדרוג חינם.

המשטרה הגיעה בסופו של דבר והוציאה את הנוסע הזועם מהמטוס בשעה 14:00 אחה"צ, שלוש שעות לאחר תחילת המהומה. הטיסה בוטלה בסופו של דבר על ידי חברת התעופה בטענה של תנאי מזג אוויר, למרות שרבים חשדו שהסיבה האמיתית היא התנהגות הנוסע.

כ-300 נוסעים נאלצו לשנות את טיסותיהם בגלל הביטול והנוסע ספג ביקורת קשה ברשתות החברתיות על התנהגותו האנוכית שגרמה נזק לנוסעים רבים אחרים. היו כמה שטענו שהצוות התמהמה יתר על המידה בטיפול במצב, והיה צריך לפתור אותו מהר יותר.

האירוע מזכיר מקרה דומה שאירע בחודש יולי, בו נוסעת מחלקת תיירים ביקשה להחליף מושב עם נוסע מהמחלקה הראשונה כדי לשבת עם ביתה המתבגרת, והנוסע סירב בתוקף לבקשתה. אירועים מעין אלה ממחישים את המתח בין נוסעים במחלקות שונות על טיסות.

תגיות:
טיסות
/
סין
/
בייג'ינג
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף