כאשר תמונות של הבירה הפכו לוויראליות ברשתות החברתיות, היא נמכרה כל כך מהר עד שעובדי המבשלה נאלצו לנתק את הטלפונים ולסגור את אתר האינטרנט לזמן מה עקב העומס הרב. "הטלפון פשוט לא הפסיק לצלצל ב-48 השעות האחרונות", סיפר מיטשל.
למרות השם השנוי במחלוקת, חלק מההכנסות ממכירת הבירה "אוסמה בין לגר" יועברו לתרומות לטובת קורבנות פיגועי הטרור ב-11 בספטמבר 2001.
Mitchell Brewing Co ידועה בשמות הבירה הפרובוקטיביים שלה, שנועדו ללעוג לדיקטטורים ומנהיגים שנויים במחלוקת, כמו "פורטר של פוטין" ו"קים ג'ונג אייל". מיטשל אף טען שלמרות שהשמות יוצרים רושם שלילי על החברה, "כולם צוחקים כשהם רואים אותם בבר".