רמאות או שיווק גאוני: ה"חולצה" שהסעירה את הרשת

זו לא הפעם הראשונה שרשת הבגדים הפופולרית אורבן אווטפיטרס עושה כותרות וגם לא תהיה האחרונה, וכנראה מדובר באסטרטגיה שיווקית ממש מעצבנת

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מעריב אונליין
מעריב אונליין | צילום: מעריב אונליין
3
גלריה

מהתבוננות ב"חולצת הבטן" ניתן רק לתהות היכן שאר החולצה? כתשובה לזה, נכתב בדף האתר של החברה כי מדובר ב"חולצה" שאמורים ללבוש תחתיה חזייה. כמו כן תיארה הרשת את המוצר כדרך "אולטרה סקסית" ללבוש את "לוק השכבות" הפופולרי.

אך כל ההסברים המתייפייפים הללו לא סיפקו את הגולשות. אחת מהן, עורכת אתר האופנה Racked, אלנה אוקון, צייצה צילום מסך של המוצר, תחת הכיתוב "הגיהנום ריק וכל השטנים כאן". הציוץ הקטן הזה יצר סערה ברשתות החברתיות, והגיע גם לכלי התקשורת.

נשים רבות התבוננו במוצר ותהו לעצמן "מה לעזאזל???"

חולצה מפוקפקת. צילום מסך
חולצה מפוקפקת. צילום מסך | חולצה מפוקפקת. צילום מסך

רבות פנו להגיב בטוויטר

אפילו גברים הגיבו

אם אכן מדובר באסטרטגיה שיווקית מכוונת, יהיה מעניין לדעת האם היא הצליחה- האם הייתה עליה במכירות באתר וברשת ככלל בעקבות מוצר הזוי זה או מוצרים הזויים אחרים, למשל.

נכון לעכשיו, בטווח קצר של זמן ירד המוצר מהאתר. נותר לתהות אם הוא אזל מהמלאי, או הורד בשל הסערה התקשורתית שהוא עורר.

המוצר. צילום מסך
המוצר. צילום מסך | המוצר. צילום מסך
תגיות:
אורבן אאוטפיטרס
/
בגדים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף