לשמחתו של אותו לקוח בשם מסארי, תושב קולומביה הבריטית, המאבטח בבניין המגורים שלו היה ערני מספיק, והבחין בשליח כשהוא אוכל מהפיצה במעלית בדרכו אל הצרכן. אותו איש אבטחה, שיש להעניק לו פרס, יצר מיד קשר עם הלקוח, ובכך מנע ממנו לאכול מהפיצה האכולה. הסרטון מהאירוע המזעזע הופץ ברשת, וגרם למבוכה אדירה ברשת "דומינוס".
"דומינוס" מיהרה לפרסם את התנצלותה על המקרה האיום, וכמובן פיטרה במקום את העובד הגרגרן. "אנחנו נבוכים לחלוטין ומתוסכלים", סיפר ג'ף קאקמארק, סמנכ"ל השיווק של הרשת. "הזכיין המקומי שלנו יצר קשר עם הלקוח. אנו הולכים לטפל בזה והתנצלנו בפניו". נכון לעכשיו, לא ידוע האם הלקוח ביקש פיצוי על המקרה הטראומתי.