בתגובה שכן פורסמה באתר TripAdvisor נכתב כי הצוות מתנהג כאילו הוא לא רוצה שהאורחים יהיו במקום. אתר הנופש הודיע כי הוא ניסה להגיע ישירות לבארנס כדי לפתור את העניין, אך לבסוף נקטה בצעדים משפטיים כיוון שפורסמו על ידו ביקורות שליליות רבות בפלטפורמות שונות ובהפרש של שבועות.
"אין לנו בעיה עם ביקורות כנות, ביקורות שליליות רבות נכתבות ועדיין מתפרסמות. אלו הן השמצות זדוניות – שהן כבר בעיה. בחרנו להגיש תלונה כדי להוות גורם מרתיע, כיוון שהבנו שהוא עשוי להמשיך ולכתוב עוד תגובות שליליות", כך נמסר מאתר הנופש סי וויו. משטרת קו צ'אנג אישה כי התלונה הוגשה וכי בארנס הואשם ב"פגיעה במוניטין המלון".