"בכפוף לתקנון": הקריין שמתח את נציגי השירות | צפו

נציגי שירות הלקוחות, במוקדים של חברות שונות בארץ, נותרו מבולבלים אחרי כל שיחת טלפון עם הקריין גל רבינו, שהחליט למתוח אותם בסדרת סרטונים קורעת מצחוק

שי רגב צילום: אור גפן
מעריב אונליין - זכויות יוצרים
מעריב אונליין - זכויות יוצרים | צילום: מעריב אונליין

בסרטון הראשון, רבינו התקשר להזמין פיצה, והשליח ממש לא תיאר לעצמו שכך תשמע עוד שיחת טלפון שגרתית. רבינו החליף את קולו ונכנס לתפקיד הקריין בכך שהקריא למוכר את המבצע כאילו מדובר בהודעה מוקלטת. "מה זה? מי זה?", ענה המוכר ההמום, שדווקא מהר מאוד שיתף פעולה והמשיך את ההזמנה כרגיל. אלא שאז, רבינו החליט להתקיל אותו שוב עם פרטי המבצע, עד שלבסוף המוכר איבד סבלנות וניתק.

אחרי הסרטון הראשון, גולשים רבים קראו לרבינו להמשיך ולמתוח עוד ועוד חברות, ובשינוי חד הוא החליט למתוח את נציגת שירות הלקוחות של חברת "הוט". במקרה הזה, הנציגה "קצת יותר זרמה", לדבריו של רבינו, אחרי שהבינה שמדובר במתיחה ובחרה לצחוק על הסיטואציה. "לא תשמע אתה שרוט", צחקה הנציגה והמשיכה בתהייה: "נראה לי שעובדים עליי". אחרי שהחל לחרוג מהטקסט, הנציגה הבינה בדיוק במה מדובר וניתקה גם כן.

מלבד, הפיצה וחברת "הוט", גם מקומות כמו בורגראנץ' , סופר "הכל מהכל", חברה לשטיפת רכבים ואפילו חברת חשמל זכו לשיחת טלפון מצחיקה מרבינו הקריין. ממתיחה למתיחה הטקסט השתנה והפך ליצירתי ומצחיק יותר, ובכל שיחה מחדש הנציג או הנציגה נותרו מבולבלים מהסיטואציה הלא שגרתית.

תגיות:
פיצה
/
הוט
/
חברת חשמל
/
שירות לקוחות
/
ויראלי
/
מתיחה
/
טיקטוק
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף