התחיל כבדיחה: החטיף ששווה 120 אלף דולר ו-2 מיליון לייקים

משולש אחד של "דוריטוס", שמשום מה הפך לוויראלי באפליקציית הטיקטוק, הוביל את המשתמשת להציע את החתיכה למכירה פומבית. מרוב הצלחה, גם מותג החטיף תרם את חלקו

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מעריב אונליין - זכויות יוצרים
מעריב אונליין - זכויות יוצרים | צילום: מעריב אונליין
הדוריטוס ששווה 120 אלף דולר (צילום: טיקטוק) | צילום:

אחרי שהמשולש הבודד הצליח לשבור את הרשת, סטיוארט הקשיבה להמלצות הגולשים והעלתה אותו למכירה פומבית באתר eBay. תחילה, הדוריטוס הוצע תמורת 0.99 דולר, אך לאט לאט צבר עוד הצעות – עד שהגיע למחיר של 100 אלף דולר. לאורך כל התהליך, מותג החטיפים עקב אחרי סטיוארט והתרשם מיכולות "התעוזה והרוח היזמית" שלה. כאות ההערכה, "דוריטוס" החליטה לתגמל את הנערה ב-20 אלף דולר נוספים!

"אלו היו ימים מעניינים בחייה של ריילי ומשפחתה ואנחנו אהבנו לעקוב מהצד אחרי הסיפור שלה", סיפרה ונדיטה פנדי, מנהלת השיווק הראשית של החברה. כמו כן, היא הוסיפה כי היצירתיות של סטיוארט ואהבתה לחטיף הצליחו להרשים את החברה ולכן בחרו להעניק לה במתנה את סכום הכסף הגדול. כמו כן, בראיון לאתר החדשות המקומי 9News, סטיוארט סיפרה: "באמת תכננתי לאכול את החתיכה, אבל אז חשבתי לשמור אותה ליותר מאוחר, ועל הדרך צילמתי כבדיחה לטיקטוק. לא האמנתי לאן זה יתפתח".

תגיות:
ויראלי
/
חטיף מלוח
/
דוריטוס
/
טיקטוק
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף