מרוב שעמום? האיש הזה צילם לבד פרסומת לחטיף - וזה נראה הוליווד

אין גבולות למה שאנשים יכולים לעשות בזמן שהם תקועים בבית בין סגרים בקורונה או סתם כי התרגלנו לא לצאת המון. משתמש הטיקטוק הזה גרם למשרדי פרסום עתירי תקציב להיראות כמו חובבנים. צפו

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
חטיף תירס מלוח (אילוסטרציה)
חטיף תירס מלוח (אילוסטרציה) | צילום: אינגאימג'

בעזרת מסך ירוק, מצלמה, מכונת עשן ומחשב עריכה מתקדם - הוא הצליח להגיע לתוצאה שלא תבייש כל משרד פרסום עם תקציב גדול מאוד. צפו בסרטון ובתוצאה הסופית.

תגיות:
פרסומת
/
חטיף מלוח
/
טיקטוק
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף