לקוחות גסי רוח? זו השיטה שתלמד אתכם לקח

צעירה בחרה שלא תמשיך לספוג את תסכולי היום-יום של לקוחות הסופרמרקט שבו עבדה. היא החליטה לשתף את עוקביה בשיטת הנקמה שלה ובכך לעודד אחרים לעזור לה להפוך את הקונים ל"נחמדים יותר"

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
אישה מתוסכלת בעבודה, צילום אילוסטרציה
אישה מתוסכלת בעבודה, צילום אילוסטרציה | צילום: אינגאימג
2
גלריה
ג'ורג'יה מלמדת את לקוחותיה לקח | צילום:

כדי להתמודד עם המקרים, היא חשפה את השיטה שלה. כתבה גיי: ""עבדתי בחנות מכולת במשך 4 שנים. הייתי מבינה לפי המצרכים שהיו קונים, מה הם מתכוונים להכין לארוחת הערב. כשלקוח היה מגעיל אליי, לא הייתי מכניסה לשקיות שלו חלק מהמוצרים שהיה קונה. אי אפשר להכין ממרח אבוקדו בלי אבוקדו". עוד כתבה גיי: "לא קשה להיות נחמד".

גולשים שהזדהו עם החוויה של גיי שיתפו בתגובות את הדרך שלהם להתמודד עם לקוחות לא נחמדים. אחד כתב: "עבדתי בחנות בגדים. כשלקוח לא היה מדבר אלי יפה, הייתי משאיר את הזמזם על הבגד כדי שהוא יצטרך לחזור לחנות". שני כתב: "בזמן שהייתי סורק את הברקוד של מוצרים כמו בננות ולחם ומכניס אותם לשקיות, הייתי מועך אותם".

ג'ורג'יה גיי
ג'ורג'יה גיי | צילום: צילום מסך טיקטוק
תגיות:
סופרמרקט
/
טיקטוק
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף