כדי להתמודד עם המקרים, היא חשפה את השיטה שלה. כתבה גיי: ""עבדתי בחנות מכולת במשך 4 שנים. הייתי מבינה לפי המצרכים שהיו קונים, מה הם מתכוונים להכין לארוחת הערב. כשלקוח היה מגעיל אליי, לא הייתי מכניסה לשקיות שלו חלק מהמוצרים שהיה קונה. אי אפשר להכין ממרח אבוקדו בלי אבוקדו". עוד כתבה גיי: "לא קשה להיות נחמד".
גולשים שהזדהו עם החוויה של גיי שיתפו בתגובות את הדרך שלהם להתמודד עם לקוחות לא נחמדים. אחד כתב: "עבדתי בחנות בגדים. כשלקוח לא היה מדבר אלי יפה, הייתי משאיר את הזמזם על הבגד כדי שהוא יצטרך לחזור לחנות". שני כתב: "בזמן שהייתי סורק את הברקוד של מוצרים כמו בננות ולחם ומכניס אותם לשקיות, הייתי מועך אותם".