רשת ההמבורגרים האהובה והבינלאומית מקדונלד'ס הודיעה על צעד נדיב לכל חובבי רוטב הביג מק בארה"ב: כעת, לקוחות שיזמינו אותו דרך האפליקציה, יקבלו אותו בנפרד בכוס מיוחדת.

"הסוד" של מקדונלד'ס נחשף: זו הסיבה שהצ'יפס כל כך טעים

כמחווה לחבילה המקורית של הרוטב, שהייתה בצבע כסף-כחול, גם צבעה של הכוס הנוכחית יהיה כחול. מדובר בפעם הראשונה שהרוטב יגיע בצורה הזו, אך לא הפעם הראשונה בה הרשת מעניקה למעריצי הרוטב את האפשרות ליהנות ממנו בכמויות מרובות; בשנת 2017 10,000 בקבוקים חולקו למי שממש חפץ בכך.

בנוסף, בתחילת השבוע, הודיעה מקדונלד'ס כי היא מתחילה בשרשרת של שינויים לביק מק ולמק-דאבל בורגר, כמו גם שינויים לצ'יזבורגר ולצ'יזבורגר הכפול ואף להמבורגר. השינויים כוללים פיזור בוטנים רכים יותר, הוספת בצלים והוספת, כאמור, אקסטרה רוטב ביג מק.