במסיבת עיתונאים משותפת עם נשיא דרום קוריאה יון סוק-יאול נשאל נשיא ארה"ב ג'ו ביידן על החששות של דעת הקהל במדינה מפני גילו המתקדם, זאת לאחר שהכריז על ריצה לכהונה נוספת לנשיאות. לפי נתונים שהציגו העיתונאים, 70% מהאמריקאים, כולל רוב בקרב הדמוקרטים, סבורים שעליו לא לרוץ לכהונה נוספת. 

ביידן: "לא אזמין את נתניהו לבית הלבן בקרוב" - כך הגיב ראש הממשלה
"בואו נסיים את העבודה": ביידן הכריז רשמית על ריצה נוספת לנשיאות ב-2024

ביידן ענה: "אני אולי לא המועמד היחידי שיכול להביס את דונלד טראמפ, אבל אני מכיר אותו טוב ומכיר את הסכנה שהוא מהווה לדמוקרטיה, והיינו כבר במערכה הזו. מהצד שלי, אני שומע דווקא על תוצאות חיוביות בסקרים, בנוגע אליי ולעבודה שעשינו".

עוד הוסיף נשיא ארה"ב: "אל תשכחו שיצרנו 12 מיליון מקומות עבודה חדשים, 800,000 משרות ייצור חדשות, הכלכלה שלנו בצמיחה, השקענו כסף במשבר האקלים יותר מכל מדינה אחרת בעולם, הדברים זזים, והסיבה שאני רץ שוב היא שאני רוצה לגמור את העבודה", כך לדבריו.

ביידן ציין: "כשנבחרתי, ירשתי אומה עם חוב עצום, ועם משבר אמון בעולם, אחרי תקופת כהונתו של טראמפ. בפסגת ה-G7 אמרתי למנהיגים 'אמריקה חזרה' ושאלו אותי 'לכמה זמן?', הם היו מודאגים מכך שאנחנו לא נהיה מסוגלים להמשיך ולהיות מנהיגי העולם החופשי, ואיתי, חזרנו לעשות את זה". 

לסיום, התייחס מפורשות לנושא הגיל: "באשר לגיל  - אני בעצמי לא יכול לומר בן כמה אני, אבל אני יכול לומר שאני מרגיש טוב, אני נרגש באשר לעתיד, אני גם שקלתי את הנושא הזה בכובד ראש לפני שהכרזתי על הריצה הנוספת, ואני מאמין שאנחנו על הסף לשנות את פני המצב, כפי שלא נעשה פה באמריקה זה זמן רב".