שינויים בצמרת הביטחונית הרוסית: הצבא הרוסי הודיע כי אלכסיי קוזמנקוב, לשעבר סגן ראש המשמר הלאומי, מונה לסגן שר ההגנה החדש של המדינה. הוא מחליף את מיכאיל מיזינטסב, שכיהן בתפקיד מאז ספטמבר 2022. 

"עלולה להפוך לטרגדיה": ראש קבוצת ואגנר במסר מדאיג לפוטין
שריפה גדולה בחצי האי קרים; גורם רשמי: "מזל"ט פגע במתקן נפט"

משרד הביטחון הרוסי לא ציין את סיבת פיטוריו של מיזינטסב והחלפתו בקוזמנקוב, שיהיה אחראי בין היתר על מערך הלוגיסטיקה בצבא, זאת על רקע הטענות החוזרות מפי חיילים רוסים על מחסור חמור במערך זה. על פי מקורות אוקראינים, סגן שר ההגנה היוצא פיקד  באופן אישי על המצור על מריופול, פעולה צבאית אכזרית שהובילה להרס כמעט מוחלט של העיר, ואף זיכתה את מיזינטסב בכינוי "הקצב של מריופול".

מיכל דלק עולה באש בעיר הנמל סבסטופול שבחצי האי קרים באוקראינה. קרדיט: רויטרס

בתוך כך, יבגני פריגוז'ין, מי שעומד בראש קבוצת ואגנר, תקף היום  את ההתנהלות הרוסית במלחמה מול אוקראינה, ואף האשים כי מתקפת נגד אפשרית של האוקראינים "עלולה להפוך לטרגדיה". טענותיו העיקריות של פריגוז'ין הן באשר לחוסר בתחמושת שלוחמיו חווים בשטח. 

"יש לנו רק 10-15 אחוז מהפגזים שאנחנו צריכים", האשים את ההנהגה הרוסית. בריאיון שערך לעיתונאי שנחשב לתומך של הקרמלין, טען כי הוא צופה מתקפת נגד של אוקראינה במהלך אמצע החודש, והוסיף כי "מתקפת נגד שכזו עלולה להפוך לטרגדיה עבור המדינה שלנו".