לאחר שהכריז על ריצה נוספת לבחירות לנשיאות ארה"ב, הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, פועל במרץ ומפזז בין כנסים של תומכיו לראיונות בערוצי הטלוויזיה. בעוד שטראמפ בן ה-76 מרבה להופיע בעיקר בערוצי תקשורת שמרניים, אמש החליט לצאת מערוץ הנוחות והגיע לסשן שאלות ברשת CNN, שאותה האשים לא אחת בהפצת חדשות כזב.

בתוך כך, במהלך השידור, נשאל הנשיא לשעבר על המלחמה באוקראינה, לאחר שהצהיר בעבר כי אם היה בבית הלבן, רוסיה מעולם לא הייתה פולשת. טראמפ חזר שוב על אותה ההצהרה והדגיש כי אינו לוקח צד בסכסוך. לדבריו, "אני אפגש עם הנשיא זלנסקי ועם הנשיא פוטין. לשניהם יש חולשות וחוזקות, אסיים את המלחמה בתוך 24 שעות. אני לא חושב על מונחים של ניצחון או הפסד לשום צד, אני חושב על הסדר, אני רוצה שאנשים יפסיקו למות, גם רוסים וגם אוקראינים".

טראמפ הוסיף כי לדעתו נשיא רוסיה עשה טעות כשהחליט לפלוש לאוקראינה בחודש פברואר 2022, אך לא כינה אותו במונחים כמו 'פושע מלחמה'. כמו כן, העביר ביקורת מרומזת על הסיוע הכספי הגבוה של ארה"ב לאוקראינה, ואמר כי אירופה היא זו שצריכה להשקיע יותר כסף, ו'להשוות' את ההשקעה לזו של וושינגטון.

בהמשך, נשאל הנשיא לשעבר על אירועי הקפיטול שאירוע ב-6 בינואר 2021. טראמפ הדגיש כי אם יגיע לבית הלבן, הוא יחון את מי שהורשע בבית המשפט ולקח חלק בהסתערות. כמו כן, התייחס גם למותה של האמריקאית אשלי באביט, שהייתה תומכת נלהבת שלו, ונורתה למוות על ידי משטרת הקפיטול בזמן האירוע. טראמפ כינה את השוטר שירה בה כ"בריון". 

בסקר של רשת NBC News שנערך לאחרונה, הראה כי רוב הציבור האמריקאי כלל לא מעוניין שביידן וטראמפ יתמודדו בבחירות לנשיאות ב-2024. על פי הסקר, 70% מכלל הציבור ו-51% מהדמוקרטים, מאמינים שביידן בן ה-80 לא צריך לרוץ לכהונה שנייה, כשהטענה העיקרית היא גילו המופלג. אחד המשתתפים בסקר, מצביע המפלגה הדמוקרטית, השיב כי "הנשיא צריך לשקף את קבוצת הגיל במדינה, שניהם צריכים לפרוש, זה תורו של מישהו אחר". באשר לטראמפ, 60% מהאמריקאים, כולל שליש מהרפובליקנים, מאמינים שהנשיא לשעבר לא צריך להתמודד שוב ב-2024.