אירוע חריג בגרמניה: שכונת נויקלן הפסטורלית, אחת השכונות המרכיבות את הבירה הגרמנית, הפכה ביום בהיר אחד למיצג אנטישמי התומך בפעילות טרור נגד ישראל. ה"ברלינר צייטונג" דיווח, כי על עצי השכונה הודבקו פוסטרים ושלטים התומכים בפיגועי טרור ומגייסים כספים עבור אותם ארגונים.

על פי הדיווח בגרמניה, הכרזות נתלו על ידי ארגון "סמידון - סולידריות עם האסיר הפלסטיני", הזרוע הבינלאומית של החזית העממית לשחרור פלסטין, שעליו ישראל הכריזה כארגון טרור בשנת 2021. כרזות נוספות שיבחו את ירי הרקטות של הג'יהאד האסלאמי על ישראל, כשנכתב כי "הרקטות יוצרו על ידינו, ייפלו ויגרמו לדם".

הנהלת השכונה נחרדה מתליית הכרזות, וראש העיר מרטין הייקל אמר כי "התסיסה האנטישמית של סמידון מלבה שנאה ומסכנת את השלום החברתי בשכונה. לתעמולה כזו אין מקום ברחובות נויקלן". לאחר מכן, הכרזות הוסרו במהירות, וכן נמחקו גם כתובות גרפיטי שצוירו על ידי פעילי הארגון. 

מוקדם יותר השנה, פלטפורמת מימון אמריקאית חסמה את האפשרות לבצע תרומות בכרטיסי אשראי לארגון הסמידון. "Alliance For Global Justice", עמותה אמריקאית מאריזונה, הודיעה כי חברה שסולקת עבורה תרומות Salsa Labs חסמה את שירותיה, מכיוון שאיפשרה להעביר דרכה תרומות לארגון סמידון, אשר הוגדר ע"י ישראל בשנת 2021 כארגון טרור. "אנחנו לא יכולים לקבל תרומות אונליין כרגע", נכתב באתר של העמותה (AFGJ) וגם באתר התרומות הייעודי של הארגון סמידון.

סמידון, שמנהיגו הוא פעיל בכיר של ארגון הטרור החזית העממית (חז"ע), ח'אלד בארכאת, השתמש בעמותה האמריקאית כדי לקבל תרומות מרחבי העולם ולממן את פעילותו, ואף לסייע במימון פעילות ארגוני דלגיטמציה אחרים, כמו הארגון הצרפתי Collectif Palestine Vaincra (CPV). בעבר בסמידון ניסו לקבל תרומות ישירות באמצעות חברות אשראי כמו ויזה, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס ושירותים כמו פייאפל, אך דרכי מימון אלו נחסמו כאשר החברות קיבלו פניות שטענו שסמידון מהווה זרוע בינלאומית לארגון הטרור החזית העממית.

סמידון פעיל בצפון אמריקה וברחבי אירופה, כאשר רק לאחרונה פעיליו ארגנו הפגנה אלימה באוניברסיטה במדריד, במהלכה הותקפה שגרירת ישראל במדינה שסיימה הרצאה בפני סטודנטים מקומיים.