כתב אישום הוגש נגד נשיא ארצות הברית לשעבר דולנד טראמפ, בגין שבעה סעיפים שונים, ביניהם שיבוש ראיות ואחסון מסמכים מסווגים, כך דווח הלילה (בין חמישי לשישי) במספר כלי תקשורת במדינה. סעיף האחסון מתייחס למסכמים אשר נמצאו באחוזתו של טראמפ בפלורידה, בעת פשיטת ה-FBI במקום בחודש אוגוסט האחרון. 

"אפילו פרצו לכספת": סוכני FBI פשטו על בית הנופש של טראמפ בפלורידה | צפו
דרמה בארה"ב: כתב אישום יוגש נגד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ

"ממשל ביידן המושחת הודיע לעורכי הדין שלי שהוגש נגדי כתב אישום", תקף טראמפ לפני זמן קצר. עוד הוסיף: "ממשיכים לרדוף אחרי נשיא פופולרי שקיבל יותר קולות מכל נשיא מכהן בתולדות אי פעם, שמוביל משמעותית בסקרים מול ביידן".

פשיטת סוכני ה-FBI על בית הנופש של טראמפ. רויטרס

עוד טען: "אני אדם חף מפשע, זו מלחמה על החוק. אנחנו לא יכולים לתת לזה לקרות. נוכיח שאני חף מפשע". על אף הדיווחים ודבריו של טראמפ, טרם נמסרה תגובה רשמית בסוגיה מטעם משרד המשפטים האמריקאי. 

כאמור, סוכני FBI פשטו בחודש אוגוסט האחרון על מאר-א-לאגו, בית הנופש של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, הממוקם בפאלם ביץ' שבפלורידה. בהצרה שפרסם אז, טען טראמפ כי האחוזה "נמצאת כעת במצור, לאחר שקבוצה גדולה של סוכני FBI פשטו עליה וכבשו אותה". לדבריו, "הפשיטה הייתה ללא הודעה מוקדמת, והם אפילו פרצו לכספת שלי".

רק בחודש מרץ האחרון, חבר המושבעים בניו יורק הצביע בעד הגשת כתב אישום נגד טראמפ, במסגרת פרשת דמי השתיקה לשחקנית הפורנו סטורמי דניאלס. טראמפ הגיב בחריפות לכתב האישום, ומסר כי "מדובר ברדיפה פוליטית והתערבות בבחירות ברמה הגבוהה ביותר בהיסטוריה. מהרגע שירדתי במדרגות במגדל טראמפ, ועוד לפני שהושבעתי לנשיא ארצות הברית, הדמוקרטים השמאליים הרדיקליים ביצעו נגדי ציד מכשפות. הדמוקרטים שיקרו, רימו והתנהלו באובססיה כדי לנסות 'להפיל את טראמפ', אבל עכשיו הם עשו את הבלתי מתקבל על הדעת - הפלת אדם חף מפשע לחלוטין במעשה של התערבות בוטה בבחירות".