נס בקולומביה: ארבעת הילדים ששרדו את התרסקות המטוס הקטלנית בלב ג'ונגל האמזונס בתחילת חודש מאי, בה נספו אמם, הטייס וטייס המשנה, אותרו בחיים - לאחר 40 ימי חיפושים. על פי הדיווח שפורסם במהלך הלילה (בין שישי לשבת) בסוכנות הידיעות רויטרס, הארבעה - הניצולים היחידים מהאסון - אותרו כשהם בחיים על ידי כוחות צבא, לוחמי אש וגורמים ברשות התעופה האזרחית בדרום המדינה. 

הנשיא הקולומביאני גוסטבו פטרו אמר כי מציאת הילדים (בני 13, תשע, ארבע ושנה) הייתה "רגע של שמחה עבור כל המדינה". עוד הוסיף: "מדובר ביום קסום, הם היו לבדם, והצליחו לשרוד בצורה שתיכתב בספרי ההיסטוריה. הילדים האלה הם ילדי השלום וילדי קולומביה". הוא שיתף תמונה בה נראים הילדים - שהוגדרו כנעדרים במשך למעלה מחודש - מקבלים טיפול רפואי, וציין כי סבם אמר לו "אם הג'ונגל החזירה אותם בשלום".

כזכור, האסון התרחש ב-1 במאי השנה, כאשר הטייסים של מטוס הססנה 206 בו שהו הילדים ואמם, הספיק להודיע על כשל במנוע - והתרסק. גופותיהם של המבוגרים שהיו על הסיפון אותרו על ידי כוחות הצבא, אך הילדים לא נמצאו. בהמשך הגיע מידע ראשוני לפיו הם הצליחו לחלץ את עצמם, ונכנסו לתוך היער כדי להזעיק עזרה.

מספר ימים לאחר מכן אותרו מספר חפצים השייכים לילדים, בהם בקבוק שתייה, זוג מספריים, גומייה לשיער ומקלט מאולתר, לצד עקבות אותם השאירו. הדבר הוביל את המחלצים להאמין כי הארבעה שרדו את ההתרסקות.