סערה בבלגיה: המדינה האירופית סוערת לאחר ששרת החוץ, האדג'ה להביב, אישרה מתן ויזה למשלחת מאיראן, שבראשה עמד עלי ראזה זקאני, ראש עיריית טהרן, על מנת להשתתף בכנס בבריסל. בעקבות כך, היא נתונה כעת ללחץ גובר מצד חברי האופוזיציה, והן חברי ממשלה, הדורשים ממנה להתפטר מתפקידה בהקדם. 

להביב נתונה תחת עין הסערה, לאחר שאישרה 14 ויזות לפקידים איראניים, כשאחד מהם כאמור, ראש עיריית טהרן, הנחשב מקורב למשטר האסלאמי. הסערה כבר הביאה להתפטרותו של מזכיר המדינה פסקל סמט. להביב מצדה, הגיבה לסערה, כשעמדה מול הפרלמנט והצהירה כי "סירוב הוויזות היה נתפס כהשפלה". לדבריה, "המדינה שלנו לא רצתה לקחת את הסיכון הזה מהסיבה הפשוטה שאנחנו ממשיכים לפעול לשחרור אזרחים אירופים שנעצרו באופן שרירותי באיראן".

הטענות של להביב לא הצליחו לשכנע את ראשי המפלגות המרכיבות את הקואליציה. ראש המפלגה הירוקה שוחח עם אתר "פוליטיקו" ואמר כי "האמון נעלם, אין בה יותר תמיכה, היא לא הכירה בטעויות שלה, סיפקה הסברים סותרים ולא התחייבה לקשר אמין עם הפרלמנט. לכן, ביקשנו להמשיך את הדיון בעניינה, כמו גם על עקרונות מדיניות החוץ שלנו". עם זאת, להתפטרותה יהיו השלכות אירופיות, כאשר להביב אמורה למלא תפקיד מפתח במועצת האיחוד האירופי במהלך המחצית הראשונה של 2024.