אלכסנדר חודקובסקי, המפקד הנתמך על ידי רוסיה של הכוחות הבדלנים באוקראינה, פרסם הלילה (בין ראשון לשני) אזהרה מבשרת רעות לאחר סיום המרד הצבאי של כוח ואגנר, וטען כי המדינה "לעולם לא תחזור להיות אותו הדבר".

"פוטין הושפל": בקייב מרוצים מהמרד של כוח ואגנר, וצחקו על פריגוז'ין
"וגנר, וגנר": פריגוז'ין הפך לכוכב - הרוסים שרו והיללו את שכירי החרב 

מנהיג קבוצת וגנר, יבגני פריגוז'ין, הכריז, כזכור, ביום שישי מבצע מרד נגד משרד ההגנה הרוסי לאחר שהצבא הרוסי ביצע לכאורה מתקפה על כוחות שכירי החרב של הפלוגה שלו המוצבים באוקראינה, ודבריו, הרג רבים. על פי הדיווחים, כוחות המנהיג השתלטו על אתרים צבאיים בעיר הרוסית רוסטוב-על-הדון, לפני שפנו צפונה לכיוון מוסקבה. לאחר יום של כאוס ובלבול, כוח ואגנר נצטוו להתפטר כחלק מעסקה שנערכה בסיוע ממשלת בלארוס.

עיתון מעריב במבצע חדש למצטרפים חדשים: לחצו כאן>>>

למרות ש"הכל חזר להיות כשורה", לכאורה, רבים אמרו כי התקרית תמשיך להדהד בכל ממשלת רוסיה, ויש הטוענים כי היא גרמה לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין להיראות חלש יותר מבעבר. בפוסט ששותף ברשתות החברתיות, חודקובסקי הודיע בדאגה וזעם כי מעשי כוח ואגנר שינו את רוסיה לנצח.

"המדינה שלנו לעולם לא תחזור להיות כפי שהיא", נכתב בפוסט. "השיירה של ואגנרטים לא נעה על האספלט - היא נעה בלבבות של אנשים, חתכה את החברה לשניים. התפללנו לאלוהים שהאויב לא ינצל את המצב ויזרוק את כל המשאבים לקרב - נמשיך, אבל אין לנו סיכוי. כבר קשה לנו, אבל אתמול הכל היה תלוי על חוט דק מאוד. ומי שהבין מה עומד על כף המאזניים ועד כמה התקרבנו לתבוסה, לעולם לא יבין את אלה שצעקו תהילה לוואגנניטים. מישהו קרא תיגר על הרשויות".

הוא המשיך: "מיליוני אנשים חוו אתמול זוועה מהמחשבה שכל מה שהם ספגו בשנים האחרונות יומחק ביום אחד. המיליונים האלה לעולם לא יוכלו להסתכל בעיניהם של מי שצפצף על מראה של מסוקים נופלים שהופלו אתמול ללא שיפוט".

שירות העיתונות של נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו דיווח כי פריגוז'ין קיבל את תנאי ההסכם לסיום הסכסוך בשבת האחרונה. כחלק מהעסקה, כוחות קבוצת ואגנר יקבלו על פי הדיווחים ערבויות ביטחוניות מסוימות מממשלת רוסיה. כמו כן, האישומים הפליליים נגד פריגוז'ין מרוסיה יבוטלו, ומנהיג ואגנר יעבור לבלארוס.