שגרירת סעודיה בארצות הברית, רימה בינת בנדר אל סעוד, ציינה בשבת כי ביצוע הסכם שלום ישראלי-פלסטיני עולה בקנה אחד עם "חזון 2030" - פרויקט הרפורמה החברתית של הממלכה. עוד ציינה "אנחנו רוצים לראות את ישראל פורחת באותה מידה שאנחנו רוצים לראות את פלסטין 'משגשגת'".

השגרירה הסעודית אמרה את הדברים בפסטיבל באספן, קולורדו. עוד אמרה השגרירה כי סעודיה מתמקדת באינטגרציה עם ישראל, והסבירה: "אנחנו לא אומרים נורמליזציה, אנחנו מדברים על מזרח תיכון משולב, מאוחד כמו אירופה, שבו לכולנו יש זכויות ריבוניות ומדינות ריבוניות, אבל יש לנו אינטרס משותף, אז זו לא נורמליזציה. הנורמליזציה היא שאתה יושב שם, אני יושב כאן, ואנחנו מתקיימים יחד, אבל בנפרד. אינטגרציה פירושה שאנו משתפים פעולה, העסקים שלנו משתפים פעולה, והנוער שלנו משגשג".

השגרירה רימה הוסיפה כי מדיניות ממשלתו של נתניהו כלפי הפלסטינים מסבכת את המאמצים להגיע לשלום באזור. השגרירה תיארה את התנהלותה הנוכחית של ממשלת ישראל בגדה המערבית בתור "מזיקה לחלוטין". היא הוסיפה כי "כל פתרון לסכסוך חייב להביא לשלום צודק וכבוד לשני הצדדים".

רימה הוסיפה כי יש לה אינטרס מובהק לראות קץ לסכסוך הישראלי-פלסטיני, וציטטה את מאמצי אביה, בנדר בן סולטן אל סעוד, ששימש כשליח ריאד בוושינגטון במשך יותר משני עשורים, עד 2005. השגרירה הסבירה, "אני מתאבלת על 23 השנים האלה. הוא חי במטוס. הוא הקדיש את חייו לפתרון המצב הזה. לכן, שום דבר לא משמח אותי יותר מאשר להיות הדיפלומטית הסעודית הראשונה בארצות הברית ולראות פתרון למשבר הפלסטיני-ישראלי, כי זה משבר שלקח אותי מאבי".