צרפת בלהבות: גם הלילה (בין חמישי לשישי) נמשכו הפרות הסדר האלימות ברחבי המדינה, זה היום השלישי, ובמהלכן נעצרו על ידי המשטרה המקומית 667 בני אדם. במהלך העימותים, שהתרחבו מפריז לערים נוספות כמו דיז'ון, מרסיי וליל, המשיכו המתפרעים בירי זיקוקים לעבר המשטרה, הציתו פחים, אוטובוסים ובזזו חנויות רבות. בעקבות האירועים, בשלושה ערים בסמוך לבירה - קלמאר, קומפיין ונוז'אן-סור-מארן, הטילה המשטרה עוצר לילי מלא או חלקי. 

כמו כן, במקומות נוספים המתפרעים ניפצו חלונות ראווה, השחיתו רכוש, ואף הציתו את בניין העירייה בקלישי סו בואה, אחד מפרבריה של הבירה פריז. במקביל, המתפרעים אף הרסו חנויות נוספות, כולל סניפים של רשת המזון מקדונלד'ס, נייקי וכן בתי מרקחת. על פי דיווחים בצרפת, בעיר ליון שבמזרח המדינה, נורו מטחים כבדים של זיקוקים לעבר השוטרים, והוצתו יותר מעשר מכוניות.

בתוך כך, נשיא צרפת, עמנואל מקרון, ערך ישיבת חירום עם שרי ממשלתו, כשהממשלה נאבקת כדי "להכיל" את העימותים האלימים במדינה, שמתפשטים לערים הגדולות. בינתיים, שר הפנים הצרפתי עדכן כי 40 אלף שוטרים נפרסו על מנת "לדכא" את המחאות, כשעד כה נפצעו 249 שוטרים ברחבי המדינה. שר התחבורה, קלמנט בון, אמר לתקשורת המקומית כי "התחבורה הציבורית באזור פריז תתקשה להתקיים כסדרה, לאחר שהמתפרעים הציבו מחסומים במרכז הכבישים".

התקרית שהציתה את המהומות אירעה בנאנטר, אחד מפרברי פריז, שם נורה למוות הנער, נהאל, כשסירב לעצור לבדיקה משטרתית שגרתית. המשטרה המקומית טענה כי הנער סיכן את חייהם, אך בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות נראה אחד השוטרים כשהוא מכוון את נשקו לעבר נהג מרצדס, ויורה לעברו כשניסה להימלט. השוטר היורה נעצר. אמו של הנער, אמר כי "הוא היה רק ילד, הוא צריך את אמא שלו, הוא נישק אותי לשלום בבוקר ואמר 'אני אוהב אותך אמא'. שעה לאחר מכן אמרו לי שירו בבן שלי, מה אעשה? הוא היה החיים שלי, הוא היה הכל בשבילי". יאסין בוזרו, עורכת הדין של משפחת הנער, אמרה כי "יש לנו תיעוד ברור, שוטר הרג צעיר בן 17, ניתן לראות שהירי אינו במסגרת הכללים".

נשיא צרפת התייחס אמש לאירוע בו נורה הנער, ותיאר אותו כ"בלתי מוצדק". בשיחה עם התקשורת המקומית במארסיי, אמר כי "שום דבר לא מצדיק את מותו של הנער הצעיר. אני רוצה להביע תנחומים על מותו נהאל הצעיר ולתת למשפחתו את הסולידריות שלנו ושל האומה כולה". בהתייחסותו לעימותים, אמר כי "אנחנו צריכים שקט בכל מקום, אסור לנו להחמיר את המצב".

פוליטיקאים מקומיים הביעו את הדאגה נוכח מותו של הנער. בשנת 2005, מותם של שני צעירים הביא לעימותים אלימים בפריז, שנמשכו שבוע שלם, ובו צרפת אף הכריזה על מצב חירום לאומי, כשיותר מ-9,000 רכבים ועשרות מבני ציבור ועסקים הוצתו. סוכנות הידיעות רויטרס עדכנה כי מאז 2017, רוב ההרוגים מירי של שוטרים היו שחורים או ממוצא ערבי. איגוד השוטרים בצרפת נלחם בביקורת נגד השוטר, ונמסר מטעמו כי הוא חף מפשע, עד שיוכח אחרת.