בית המשפט העליון בארה"ב קבע היום (שישי) ברוב של שישה שופטים כי בעלי עסקים יוכלו לסרב להעניק שירות לזוגות חד-מיניים, זאת לאחר עתירה שהגישה מעצבת אתרים ממדינת קולורדו, ושסירבה לעצב אתרי חתונה לזוגות מקהילת הלהט"ב. הרוב השמרני בעליון קבע כי הזכות החוקתית לחופש הביטוי מאפשרת לבעלי עסקים מסוימים לסרב לספק שירותים לחתונות חד-מיניות.

אנשי המחנה הליברלי במדינה כינו החלטה זו "רישיון לאפליה". גם נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, הביע חשש כי הפסיקה "תוביל לאפליה של קבוצות נוספות". עוד הוסיף ש"באמריקה, אף אדם לא צריך להיות מופלה בגלל מי שהוא ומי שהוא בוחר לאהוב".

דרמה בארה"ב: בית המשפט העליון ביטל את הזכות להפלות אחרי 50 שנה
לאחר הפסיקה על ההפלות: ביהמ"ש העליון בארצות הברית בצעד דרמטי נוסף

לורי סמית', נוצריה אוונגליסטית ובעלים של חברה לעיצוב אתרים בשם 303 Creative, ציטטה את אמונותיה הדתיות בהתייחס לחוק נגד אפליה בקולורדו.

לפסיקה זו מצטרפת גם הקביעה של בית המשפט העליון כי התוכנית של נשיא ארה"ב לביטול חובות של סטודנטים שמימנו את לימודיהם באמצעות הלוואות שלקחו לא תקודם. כזכור, אמש בית המשפט העליון בארה"ב פסק כי תכנית האפליה המתקנת לסטודנטים באוניברסיטת צפון קרולינה והרווארד תבוטל, כאשר מדובר במדיניות שהגדילה את הייצוג של מיעוטים בקמפוסים כגון שחורים והיספנים.