רשת BBC התנצלה אמש על האמירה השנויה במחלוקת של מגישת החדשות אנג'נה גאדג'יל, שאמרה בריאיון שקיימה עם ראש הממשלה שעבר, נפתלי בנט, כי "חיילי צה"ל שמחים להרוג ילדים פלסטינים". ההתנצלות הגיעה לאחר לחץ של הקהילה היהודית שהאשימה את ה-BBC במשוא פנים ובאידיאולוגיה אנטי-ישראלית, כך דווח האתר The Jewish Chronicle.

מגישת החדשות ברשת הבריטית אמרה את הדברים במהלך ריאיון שקיימה עם בנט על מבצע "בית וגן", בו פעלו כוחות צה"ל נגד תשתיות הטרור בג'נין. עוד אמרה בריאיון כי "הצבא הישראלי קורא לזה מבצע, אך אנחנו יודעים שאנשים צעירים מתים, ארבעה מהם מתחת לגיל 18, האם זה מה שהצבא צריך לעשות?". 

בנט השיב: "למעשה כל 11 האנשים שנהרגו הם מחבלים. העובדה שישנם טרוריסטים צעירים שמחליטים להחזיק בנשק, היא באחריותם. תראי, בסופו של יום, במהלך השנה האחרונה בערך, היו לנו מעל 50 נרצחים ישראלים, במקרים רבים על ידי טרוריסטים שנשלחו ממחנה ג'נין, חמושים, מאומנים ונשלחו להרוג ישראלים בתל אביב, ירושלים, ולכל אורך ישראל, וג'נין הפכה למרכז טרור, כך שלמרבה הצער, היינו צריכים להיכנס לקן הצרעות של הטרור ולנטרל את הטרור, אחרת הם ימשיכו להרוג אותנו. כל הפלסטינים שנהרגו הם טרוריסטים במקרה זה".

בהודעת ההתנצלות המלאה נכתב: "קיבלנו תלונות על הריאיון של נפתלי בנט ששודר ברשת בנוגע לאירועים האחרונים בגדה המערבית ובישראל. התלונות נגעו לשאלות בנוגע למותם של צעירים במחנה הפליטים. בעוד שמדובר בנושא לגיטימי, אנו מתנצלים על השפה ועל כך שהניסוח לא היה הולם".

ראש הממשלה לשעבר צייץ בטוויטר: "המשימה הושלמה בניצחון מוחץ: רשת ה-BBC הבריטית פירסמה לפני מספר דקות התנצלות רשמית על הראיון הנבזי. ככה נלחמים במערכת ההסברה!  ** תיאור הארוע: אתמול קיימתי ראיון ברשת ה-BBC על מנת להגן על מדינת ישראל. המראיינת חרגה באופן קיצוני מכל הכללים ואף אמרה: ״חיילי צה״ל נהנים להרוג ילדים״ לא שתקתי. השבתי לה בחריפות. לאחר הראיון יצאנו למערכה והפעלנו כוחות רבים בעולם בדרישה להתנצלות רשמית. לפני מספר דקות השגנו את התוצאה הנדירה: רשת ה-BBC הודתה בחומרת הראיון והתנצלה. אנחנו לא שותקים על כבודה של מדינת ישראל".