סאימה מוחסן, עיתונאית בריטית-פקיסטנית וכתבת לשעבר של CNN תובעת את רשת הטלוויזיה האמריקאית בגין פיטורים לא הוגנים ואפליה על רקע גזעי לאחר שנפצעה באורח קשה במהלך משימה שנשלחה אליה בישראל, כך לטענתה.

מוחסן נשארה נכה בעקבות תאונה שאירעה לה בשנת 2014 כאשר היא דיווחה מירושלים על הסכסוך הישראלי-פלסטיני. הצלם שלה דרס את רגלה במכונית, וגרם לה לנזק חמור ברקמות, מה שהותיר אותה חסרת יכולת לשוב לעבודתה במשרה מלאה. 

הכתבת טענה כי לאחר האירוע היא ביקשה שייתנו לה עבודות חלופיות ועזרה בשיקום, אך ברשת CNN סירבו. לדבריה, היא ביקשה מ-CNN לעבור לתפקיד של הגשה על מנת לצמצם את משך הזמן שלה המושקע בנסיעות, אך נאמר לה כי "אין לך את המראה שאנחנו מחפשים עבור כך". שלוש שנים לאחר מכן הערוץ סיים את החוזה שלה.
 
מוחסן החליטה להגיש תביעה לבית הדין לעבודה, וזאת לאחר שהרשת לא הצליחה לתמוך בה בעקבות הפציעה ששינתה את חייה: "עבדתי קשה כדי להפוך לכתבת בינלאומית ואהבתי את העבודה שלי ב-CNN. סיכנתי את חיי פעמים רבות במשימות עבור הרשת, מתוך אמונה שהם ייתנו לי גב בעת הצורך, והם לא נתנו", אמרה. מוחסן טענה גם לאפליה על רקע גזעי ולהבדלי שכר על רקע מגדרי. מרשת CNN לא נמסרה תגובה.