סוף לפרשה? החקירה שנפתחה בשירות החשאי האמריקאי בניסיון לגלות מי הכניס את הסם קוקאין לבית הלבן הסתיימה ללא ממצאים, כך דווח היום (חמישי) בתקשורת האמריקאית. רשת CNN דיווחה כי החקירה הסתיימה מבלי למצוא חשוד.

השירות החשאי חוקר: כיצד סם מסוג קוקאין הגיע לבית הלבן?

לפי הדיווחים הבדיקה לא גילתה מספיק ראיות DNA, טביעת אצבע או וידאו כדי לקבוע מי הכניס את הסם לבית הלבן, כך סיפרו ל-NBC News שלושה גורמים בשירות החשאי המכירים את החקירה. 

לדבריהם, שקית הפלסטיק הקטנה ובה אבקה לבנה שנמצאה בתא אחסון בבית הלבן מוקדם יותר החודש עברה בדיקות מתקדמות ונבדקה בשתי מעבדות פדרליות, אך לא זוהו טביעות אצבע או DNA שמישים.

השירות החשאי עדכן כי תוצאות בדיקות שבוצעו על ידי ה-FBI "לא העלו טביעות אצבע סמויות ולא היה מספיק DNA להשוואות חקירה". סרטון מצלמות אבטחה נבדק גם הוא, אך "לא היו צילומי וידאו מעקב שהניבו ממצאים לחקירה". 

בלי ראיות פיזיות כאלה, החקירה ירדה מסדר היום. "החקירה לא תוכל לייחד אדם אחד ספציפי מבין מאות האנשים שעברו במסדרון שבו התגלה הקוקאין", הודו גורמים בשירות החשאי.

מקור אחד שמכיר את החקירה אמר ל-NBC News כי "התיאוריה המובילה היא שהחומר שייך לאחד ממאות מבקרים שעברו בבניין במהלך סוף השבוע".