המלחמה שלא נגמרת: נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שלח היום (שישי) מסר מאיים לפולין, לפיו "מהלך תוקפני כלפי בלארוס, יחשב ככזה שנעשה על רוסיה". עוד הוסיף הנשיא הרוסי כי "מוסקבה תגיב לכל תוקפנות נגד בלארוס, עם כל האמצעים העומדים לרשותנו. את הדברים אמר פוטין במהלך ישיבת מועצת הביטחון המקומית. 

"השף של פוטין": זהו ראש קבוצת ואגנר שמאיים על רוסיה
האוקראינים מאסו בזלנסקי? סקר חדש חושף את תמונת המצב

דבריו של פוטין הגיעו לאחר החלטה של פולין להעביר מספר יחידות צבאיות למזרח המדינה, זאת בשל הגעת כוחות רבים מטעם "כוח ואגר" לבלארוס. בנוסף, פוטין תקף את פולין, כי החלק המערבי של פולין הוענק בזמנו במתנה, ע"י יוסף סטלין. "פולין שכחה מזה", טען. פוטין אף הבהיר כי בכוונת רוסיה "להזכיר זאת" לפולנים. 

כוח ואגנר פורץ את המכשולים הרוסים בדרך למוסקבה (צילום :רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

לאחרונה, החלה רוסיה להציב נשק גרעיני על אדמת בלארוס. נוסף על כך, מה שעורר את הדאגה בצד הפולני, הוא האימונים שצבא בלארוס החל לעבור לאחרונה תחת כוחות ואגנר.  

בתוך כך, ראש ה-CIA, טען מוקדם יותר שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין מנסה למשוך זמן עד שיבין כיצד עליו לנקום ביבגני פריגוז'ין, ראש קבוצת שכירי החרב כוח וגנר שהוביל מרד ברוסיה לפני חודש. "המרד חשף נקודות תורפה משמעותיות במערכת הכוח שבנה פוטין", אמר ברנס. עוד הוסיף, שלקבוצת השכירים המדוברת עדיין יש ערך להנהגה של רוסיה במקומות כמו אפריקה, לוב וסוריה, ולכן סביר להניח שפוטין ינסה להפריד את הקבוצה מהמנהיג שלה.