שני ילדים נהרגו היום (שישי) בכפר דרוז'בה במזרח אזור דונייצק שבאוקראינה, מפגיעת ארטילרי רוסי, כך על פי גורמים מקומיים.  "בערך בשעה 15:00, הרוסים הפגיזו את הכפר בארטילריה - אחד הפגזים פגע בחצר שבה שהו הילדים - ילד בן 10 וילדה בת 16 נהרגו, כתב ראש המינהל הצבאי של מחוז דונייצק, פבלו קירילנקו, והוסיף כי השניים היו אח ואחות. 

פוטין תוקף בחריפות: "נזכיר לפולין את המתנה שקיבלו מסטאלין"
האוקראינים מאסו בזלנסקי? סקר חדש חושף את תמונת המצב

"בנוסף, אישה מבוגרת נפצעה באותו כפר במהלך ההפגזה, ופונתה לבית החולים", הוסיף. הוא קרא להורים להוציא את ילדיהם מאזור הסכנה: "אני קורא להורים לילדים קטינים להוציא את ילדיהם מכאן. ילדים לא צריכים לחיות ליד מלחמה". 

כוח ואגנר פורץ את המכשולים הרוסים בדרך למוסקבה (צילום :רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

מוקדם יותר, שלח נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, מסר מאיים לפולין, לפיו "מהלך תוקפני כלפי בלארוס, יחשב ככזה שנעשה על רוסיה". עוד הוסיף הנשיא הרוסי כי "מוסקבה תגיב לכל תוקפנות נגד בלארוס, עם כל האמצעים העומדים לרשותנו. את הדברים אמר פוטין במהלך ישיבת מועצת הביטחון המקומית. 

דבריו של פוטין הגיעו לאחר החלטה של פולין להעביר מספר יחידות צבאיות למזרח המדינה, זאת בשל הגעת כוחות רבים מטעם "כוח ואגר" לבלארוס. בנוסף, פוטין תקף את פולין, כי החלק המערבי של פולין הוענק בזמנו במתנה, ע"י יוסף סטלין. "פולין שכחה מזה", טען. פוטין אף הבהיר כי בכוונת רוסיה "להזכיר זאת" לפולנים.