מל"טים רוסים תקפו הלילה (בין שלישי לרביעי) את בירת אוקראינה, קייב, כך הודיע ראש עיריית העיר, ויטלי קליצ'קו. לפי דיווחו, יחידות נ"מ הפילו מל"טים שתקפו את הבירה, כאשר המל"טים נפלו בשלושה מחוזות שונים. לא דווח על נפגעים.

יכניע את פוטין? המהלך של אוקראינה שעומד לתפוס תאוצה
מתקפת כטב"מים נוספת על מוסקבה; זלנסקי: "פוטין לא יחיה עוד שנים רבות"  

בפוסט בטלגרם אמר ראש העיר כי בניין שאינו למגורים הותקף ברובע סולומיאנסקי המרכזי. וכמו כן, פיצוצים נשמעו גם במחוז סוויאטושין. בנוסף, סריי פופקו, ראש הממשל הצבאי של קייב, אמר כי פגעו במגרש משחקים ברובע הולוסייבסקי, ליד מרכז העיר.

מלחמת רוסיה-אוקראינה: תקיפת מל"טים מתאבדים בקייב (צילום: רויטרס)

בתוך כך, רוסיה הגבירה הלילה את ההתקפות על תשתיות חקלאיות באוקראינה, לאחר שהמדינה סירבה להאריך את עסקת התבואה בים השחור לפני קצת יותר משבועיים.

הלילה פגעו מל"טים רוסיים גם באודסה כחלק ממתקפה מוגברת נגד תשתיות תבואה באוקראינה. כחלק מההתקפה, הוצתו תשתיות במקום. הנשיא וולדימיר זלנסקי הגיב למתקפה, וכינה את רוסיה "טרוריסטים". עוד פרסם בטלגרם: "למרבה הצער, יש נזקים. המשמעותיים שבהם נמצאים בדרום הארץ". עוד תקף: "טרוריסטים רוסים שוב תקפו תבואה וביטחון תזונתי עולמי". 

כלי תקשורת באוקראינה דיווחו שהמל"טים הגיעו מהים השחור ולאחר מכן נעו מערבה לאורך נהר הדנובה לכיוון איזמאיל - נמל ממנו נלקחת התבואה האוקראינית לנמל קונסטנטה בים השחור הרומני למשלוח הלאה.