בסקר שפרסם עיתון הניו יורק טיימס הלילה (רביעי) שבדק את התמיכה במועמדים לנשיאות ארה"ב, עלה כי נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, זוכה לתמיכה ציבורית גדולה יותר מאשר בשנה שעברה, אך מקבל את אותם אחוזי תמיכה כמו קודמו בתפקיד, דונלד טראמפ. עם זאת, יש לציין כי הסקר נערך לפני הגשת כתב האישום האחרון נגד הנשיא לשעבר.

טראמפ הואשם בהטיית הבחירות, ובמטהו תקפו: "רדיפה כמו בגרמניה הנאצית"
טרמאפ תוקף: "הפכתי למטרה של התובע המטורלל במשרד המשפטים"
 
מן הסקר עולה כי אם הבחירות היו מתקיימות היום, 43% מהמשיבים היו תומכים בביידן ו-43% היו תומכים בטראמפ. 10% מהמשיבים סירבו להביע את תמיכתם הכל אחד מהמועמדים, ארבעה אחוזים אמרו שהם יתמכו במועמד אחר, ארבעה אחוזים עדיין לא החליטו ושישה אחוזים אמרו שהם לא יצביעו כלל אם יישארו עם שתי האפשרויות הללו.

הסקר של טיימס גילה כי 55% מהמשיבים רואים את טראמפ בצורה שלילית, בעוד 54% אמרו את אותו הדבר לגבי ביידן. 

דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)
דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)

עושה רושם כי הנשיא המכהן מחזק את התמיכה במפלגתו. הסקר מצא שאם הבחירות המקדימות היום מתקיימות היום, 64% ממצביעי הפריימריז הדמוקרטיים אמרו שיצביעו לביידן.

עם זאת, מחצית מהמשיבים אמרו כי ביידן לא צריך להיות המועמד לנשיאות של המפלגה ב-2024, ללא קשר לשאלה אם יצביעו עבורו או לא. הסיבה הנפוצה ביותר שצוינה אצל אלו שלא תומכים בביידן ומבקשים מועמד אחר הייתה גילו של הנשיא.

בקרב נשאלים מן המפלגה הרפובליקנית, טראמפ גרף 54% מהקולות, כשהוא מנצח את המועמד המחזיק במקום השני, מושל פלורידה רון דסנטיס, ב-37 אחוזים.