כמחצית מהרפובליקנים לא יצביעו עבור דונלד טראמפ אם הוא יורשע בעבירה פלילית, כך עולה מסקר של סוכנות הידיעות רויטרס וחברת איפסוס. 45% אמרו שלא יצביעו עבורו, אולם כ-35% שאמרו שיצביעו. השאר אמרו שהם לא יודעים. עוד עולה מהסקר כי למעלה ממחצית המשבים אמרו כי לא יצביעו לו אם בזמן הבחירות הוא ישהה במאסר. 28% השיבו שיצביעו בכל זאת. 

ביידן או טראמפ? סקר הניו יורק טיימס חשף: אלו סיכויי ההצלחה של המועמדים
סקר חדש בארה"ב: האם טראמפ הגדיל את הפער מדה-סנטיס?

הסקר הראה שמרבית הרפובליקנים שהשיבו על הסקר טוענים כי כתבי האישום נגד טראמפ הם רדיפה פוליטית. שבעים וחמישה אחוז מהמשיבים הרפובליקנים הסכימו עם הצהרה לפיה ההאשמות נגד טראמפ היו "מניעים פוליטיים". 20 אחוז לא הסכימו והשאר אמרו שהם לא יודעים. כשני שלישים מהרפובליקנים - 66%, תיארו כ"לא אמין" את כתב האישום האחרון של טראמפ בגין הונאת בחירות.

עם זאת, הסקר הראה שהדומיננטיות של טראמפ רק גדלה לכ-47% מהתמיכה הרפובליקנית בהשוואה לחודש יולי, בעוד שהתמיכה ברון דה-סנטיס ירדה ל-13%. 

נשיא ארצות הברית לשעבר הגיע הלילה (בין חמישי לשישי) לבית המשפט בוושינגטון, לאחר שהואשם כי ניסה להטות את התוצאות בבחירות שהתקיימו בשנת 2020. זהו כתב האישום השלישי שמוגש נגד טראמפ, לאחר שהואשם גם בלקיחת מסמכים מסווגים מהבית הלבן ללא אישור, ובתשלום דמי שתיקה לכוכבת פורנו, שנלקחו מכספי הקמפיין שהוא מקיים. 

זמן קצר לפני כן, התבטא טראמפ כי הוא "גאה להיעצר", משום שלטענתו "ערער על בחירות מושחתות". עוד הוסיף בציניות: "אני צריך עוד כתב אישום אחד כדי להבטיח את הבחירה שלי". במהלך הדיון כפר באישומים נגדו.