אם ובתה מאנטיגואה וברבודה שבקריביים המריאו היום (חמישי) מנמל החלל של "וירג'ין גלקטיק" בניו מקסיקו והשתתפו בטיסה קצרה לחלל לאחר שזכו בהגרלה אותה ארגנה החברה.

האם, קישה שחף שנשואה לבעל ישראלי ובתה אנה מאיירס בת ה-18 נשאו על חליפתן את דגלי סקוטלנד וישראל. הטיסה הייתה קצרה ונמשכה כמה דקות בלבד וכשהמטוס הרקטי הגיע לגובה של 88 ק"מ, משתתפי הטיסה ביניהן שחף ומאיירס שיחררו את חגורות הבטיחות והחלו לרחף באוויר. לאחר כמה דקות, חזרו הנוסעים לכיסואתיהם והמטוס נחת בשלום בשדה התעופה בניו מקסיקו, ממנו המריאו. 

"כשהייתי בת שנתיים, רק הבטתי לשמיים, חשבתי, 'איך אני יכול להגיע לשם?' אבל בהיותי מהאיים הקאריביים, לא ראיתי איך דבר כזה יהיה אפשרי", אמרה שחף, "העובדה שאני כאן, הראשון שנסע לחלל מאנטיגואה, מראה שהחלל באמת הופך לנגיש יותר".

כזכור, "וירג'ין גלקטיק", חברת תיירות החלל שהוקמה על ידי הביליונר הבריטי ריצ'ארד ברנסון, השיקה לראשונה את טיסה החלל שלה, לאחר הבטחו רבות. מלבד קישה וביתה, השתתף גם בטיסה הספורטאי האולימפי לשעבר ג'ון גודווין, שהתחרה כשייט קאנו בשנת 1972, והפך להיות האדם השני עם מחלת הפרקינסון שטס לחלל.