נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ צפוי לוותר על העימות הראשון במפלגה הרפובליקנית לקראת הבחירות בשנה הבאה, על מנת להתראיין אצל טאקר קרלסון, מנחה פוקס לשעבר, שפוטר מהערוץ לפני מספר חודשים, כך דווח היום (שישי) ברשת CNN. על פי הדיווח, במהלך 24 השעות האחרונות, טראמפ הודיע למספר מקורביו כי כבר החליט סופית בעניין. 

בצל כתב האישום הרביעי: האם טראמפ בדרך להביס את דה-סנטיס?
דרמה בארה"ב: כתב אישום יוגש נגד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ

עם זאת, חלק מיועציו של הנשיא לשעבר, טוענים כי טרם נסגרה סופית הדלת בנוגע לאפשרות כי יקח חלק בעימות. טראמפ מוביל בפער משמעותי בסקרי הבחירות על שאר המועמדים מטעם המפלגה, ביניהם מושל פלורידה רון דה סנטיס. 

דונלד טראמפ בהגעתו לבית המשפט במנהטן (צילום: רויטרס)

לאחרונה, הוגש נגדו כתב אישום רביעי בפרשת ניסיון הטיית הבחירות בג'ורג'יה. לפי המסמכים שהוגשו לבית המשפט ופורסמו בתקשורת המקומית, טראמפ יועמד לדין באשמת הפרת שבועה, הדחה להונאת בחירות, והפרת חוק מדינתי המכונה RICO - הכולל בתוכו סעיפי הונאה, מעילה, מתן שוחד והלבנת הון. בנוסף, הוגש כתב אישום גם נגד עשרה מיועציו של טראמפ, בהם ראש עיריית ניו יורק לשעבר, רודי ג'וליאני.

העיתוי לראיון עם קרלסון טרם נקבע, אמרו המקורות, אך הוא צפוי לעלות לאוויר בערך באותו זמן עם הדיון. הניו יורק טיימס דיווח לראשונה על פרטי הראיון עם קרלסון.

רשת CNN דיווחה בעבר כי טראמפ לא צפוי להשתתף בדיון וכי הקמפיין שלו עסק בשיחות עם קרלסון על ראיון אפשרי כתוכנית נגדית לאירוע.

עם זאת, יועציו של טראמפ ממשיכים להוסיף את ההסתייגות כי הנשיא לשעבר יכול בסופו של דבר לשנות את דעתו ולהחליט בשעה ה-11 שהוא רוצה להשתתף בדיון.