תוכנית המוצגת בטלוויזיה הממלכתית הרוסית העלתה את הטענה כי הייתה מזימה מערבית לרצוח את וולודימיר זלנסקי. למרות שבריטניה מספקת תמיכה צבאית והומניטרית לקייב מאז תחילת הפלישה של רוסיה, סרט התעמולה התיעודי בערוץ הפדרלי NTV האשים את לונדון בתוכנית להדיח את הנשיא האוקראיני.

מכה לרוסיה: אוקראינה במתקפת המל"טים הקשה ביותר מתחילת המלחמה
המלחמה באוקראינה קרובה להכרעה? "פריצת דרך צפויה תוך שבועות"
 
בטריילר לתוכנית שפורסם בטוויטר על ידי המשתמש TheKremlinYap, בתוספת המסר הסרקסטי "הטלוויזיה הרוסית הכינה שובר קופות חדש עבור הצופים שלה",  ניתן לראות טעימה ממה שמצפה לצופים. 


"הבריטים תכננו להוציא להורג את זלנסקי", ניתן לשמע קול אומר, זאת על רקע מוזיקה דרמטית ותמונות של זלנסקי שנפגש עם מנהיגי עולם, כולל ראש ממשלת בריטניה רישי סונק. מוטיב ויזואלי חוזר בסרטון הינו גרפיקה של זלנסקי על כוונת של צלף, שכן התוכנית טוענת כי זלנסקי היה אדם מסומן.

בסרטון גם מפורטים שורת מניעים להריגת זלנסקי, הכוללים טענות שדברים משתבשים במתקפת הנגד של קייב, ההפסדים הגוברים, החיילים הממורמרים והאשמות ללא ראיות לשחיתות הקשורות לאספקת נשק מערבית.

כזכור, במהלך השנה האחרונה דיווח העיתון "טיימס" הבריטי דיווח כי מאז הפלישה הרוסית, הנשיא האוקראיני ולדימיר זלנסקי שרד שלושה ניסיונות הנתקשות בחייו. ניסיונות ההתנקשות סוכלו, כאשר אזרחים רוסים, המתנגדים למלחמה, הודיעו למודיעין האוקראיני על שתי קבוצות של שכירי חרב שתכננו לבצע את הפעולות. עוד דווח כי מאחורי שניים מהניסיונות עומדת קבוצת שכירי החרב "וגנר", הנתמכת על ידי הקרמלין וכי עד כה מוסקבה מכחישה מעורבות ישירה במזימת ההתנקשות.